فرامرز رحمتی زاده در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: اجرای طرح همیاران سبز همراه با دانش آموزان کمکی برای حفاظت از محیط زیست است.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 15 January 2021

فرامرز رحمتی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:اعطا کارت سبز همیاری شهرداری ها برای مدارس در نظر گرفته شده که بر اساس آن دانش آموزان به عنوان همراه سازمان همیاری ها خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه با وجود شیوع ویروس کرونا، کارت ها برای دانش آموزان صادر شده است، افزود: هدف از اجرای این طرح، همراهیِ دانش آموزان در حفظ محیط زیست و نگهداری از آن است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: گروه ها سنی در نظر گرفته شده برای این طرح، مقاطع ابتدایی و راهنمایی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به این موضوع که در حین کار آموزش ضمن خدمت هم داشتیم، بیان داشت: برای این کار بروشورهایی را تهیه کردیم که نحوه نگهداری و حفاظت از محیط زیست در آن آموزش داده می شود.

وی با بیان اینکه در آغاز اجرای این طرح، اطلاع رسانی آن را در مدارس داشتیم، تاکید کرد: همیاران سبز در مناطق مختلف از قطع درختان جلوگیری کرده و گزارش ها مربوط به آن را ارسال برای سازمان ارسال می کنند.

رحمتی زاده تاکید کرد: اگر چه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس بر هر چه فعال تر شدن طرح تاثیر سویی گذاشت اما اجرای آن را در دستور کار قرار دادیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار