مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: به مناسبت سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، فعالیت کارگاه های هشت گانه این کانون بر محوریت معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 17 January 2021

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد:شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا موجب شده است که تمام فعالیت های مراکز ما به صورت مجازی و آنلاین باشد.

وی افزود: در سامانه کانون به نشانی kpf.ir کارگاه های هشت گانه برگزار می شود که شامل قصه گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، شعر خوانی، معرفی وقایع و ایام، ساخت کلیپ و توضیح مربیان و با شیوه خلاق هر کدام از آنان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: به مناسبت ایام فاطمیه، فعالیت های هشت گانه کانون را بر محوریت زندگی حضرت زهرا (س) و معرفی شخصیت این بانوی بزرگ اسلام قرار داده ایم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجمن هایی از جمله انجمن ادبی و هنری و قصه گویی فعالیت می کنند، در انجمن قصه گویی با دعوت از چهره های شاخص کشوری، فرهنگ ایثار و شهادت مورد بررسی قرار می گیرد که با موضوع شهادت سردار سلیمانی شروع به کار کردیم و همکاران ما قصه هایی در مورد ایشان داشتند، هم اکنون نیز به مناسبت ایام فاطمیه قصه هایی در مورد زندگی حضرت زهرا (س) وجود دارد.

فتاحی در پایان تاکید کرد: اگر مخاطبان ما بخواهند از این برنامه ها استفاده کنند می توانند با ورود به سایت kpf.ir و انتخاب گزینه عضویت در کانون، برنامه مورد نظر خود را مشاهده و جدول زمانبندی برنامه ها را از پروفایل هر مرکز کانون انتخاب و استفاده کنند همچنین ۲۲ کارگاه تخصصی آموزشی هم داریم که این کارگاه ها با توجه به ایام و وقایع و مناسبت هایی که وجود دارد برگزار می شوند از جمله کارگاه های هنری با موضوع زندگانی حضرت زهرا (س) که هم اکنون در حال اجرا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار