استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرانی که در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی بی تفاوت باشند، عزل می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 18 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، حسین کلانتری ظهر امروز در نشست آئین معرفی معاون جدید عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اولویت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: استان در معرض خطر پیک جدید قرار دارد و در صورت گزارش کمیته‌های نظارت بر دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا، مدیرانی که در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی بی تفاوت باشند، عزل می‌شوند.
وی تهاتر و جذب اسناد خزانه ظرفیتی مهم برای استفاده از منابع مالی برای توسعه استان است، عنوان کرد: طرح‌هایی از جمله تکمیل محور ارتباطی پاتاوه-دهدشت، اصلاح بافت‌های فرسوده، توسعه مراکز درمانی و آموزشی از اولویت‌های عمرانی استان است که باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها به سرانجام برسند.
کلانتری با بیان اینکه هزار و 500 طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است اضافه کرد: از مجموع 3 هزار و 500 واحد مسکونی بنیاد مسکن 2 هزار واحد در دهه فجر افتتاح و مابقی نیز تا پایان امسال بهره برداری می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی استان نسبت به پارسال 56 درصد افزایش داشته است ادامه داد: این در حالی است که امسال میانگین رشد اعتباری طرح‌های عمرانی در کشور 20 درصد است.
کلانتری تدوین طرح جامع شهر‌های استان را گامی مهم برای ترسیم مسیر توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی بین بخشی و استفاده از ظرفیت‌های موجود این طرح‌ها زمینه توسعه شهر‌های بزرگ استان را فراهم کند.
وی به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: با تشکیل کمیته بررسی پیشرفت و آماده سازی طرح‌ها آن دسته از طرح‌هایی که تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد معرفی شوند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان نرگسی گچساران را یکی از طرح‌های مهم و عام المنفعه برای مردم این شهرستان دانست و اضافه کرد: این طرح به زودی برای تسریع در خدمات رسانی بهره برداری می‌شود.
کلانتری گفت: تیراندازی در مجالس شادی و عزا به موضوعی نگران کننده تبدیل شده که به شورای تامین استان اختیارات تام برای برخورد جدی با این پدیده داده شده است.
در این آئین کیامرث حاجی زاده به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات احد جمالی سرپرست پیشین معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار