رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با رفع محدودیت‌های تردد مشاهده می‌شود که وضعیت تصادفات در دی‌ماه مناسب نیست و در این چند روز به همه پاسگاه‌ها اعلام آماده‌باش شده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 20 January 2021

 رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با رفع محدودیت‌های تردد مشاهده می‌شود که وضعیت تصادفات در دی‌ماه مناسب نیست و در این چند روز به همه پاسگاه‌ها اعلام آماده‌باش شده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال شاهد کاهش تلفات و تصادفات فوتی و جرحی در محورهای استان خوزستان بوده‌ایم.

وی با اشاره به کاهش بیش از ۱۰۰ مورد فوتی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: در این مدت شاهد کاهش حدود ۲۱ درصدی تلفات، کاهش ۲۸ درصدی در تعداد مجروحان و کاهش ۱۸ درصدی در تصادفات خسارتی بوده‌ایم.

دولتشاهی گفت: البته این کاهش تصادفات فوتی و جرحی رضایت‌بخش نیست زیرا بخش زیادی از این کاهش به دلیل اعمال محدودیت در ترددها است.

وی تصریح کرد: با رفع محدودیت‌های تردد مشاهده می‌شود که وضعیت تصادفات در دی‌ماه مناسب نیست و در این چند روز به همه پاسگاه‌ها اعلام آماده‌باش شده است. تعداد تیم‌های گشتی نیز ۴۰ درصد افزایش یافته تا شرایط کنترل شود. دیگر به هیچ عنوان گذشت نمی‌کنیم و با تخلفات به ویژه با تخلفات حادثه‌ساز برخورد جدی می‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان با تاکید بر لزوم همکاری رانندگان در رعایت قوانین به منظور حفظ سلامت خود، بیان کرد: ۹۹ درصد تصادفات به دلیل عدم رعایت رانندگان از جمله سرعت بالا، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو است.

وی افزود: محور اهواز – آبادان و اهواز – اندیمشک، جاده‌هایی ایمن هستند اما عدم رعایت رانندگان موجب شده شاهد حوادث زیادی در این محورها باشیم و این محورها به نقاط پرحادثه تبدیل شوند. محور باغملک، ایذه و مسجدسلیمان نیز محورهای حادثه‌خیز هستند البته برخی نقاط این محورها پرتصادف هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار