رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان اردبیل از آغاز لیگ "تندرستی ایران" در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 23 January 2021

 

ودود اسحق زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز لیگ تندرستی از روز شنبه چهارم بهمن ماه گفت: برگزاری این لیگ تا ۲۹ اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: این لیگ با هدف ارتقای سطح سلامت و تندرستی عموم مردم و افزایش نشاط و شادابی در میان اقشار مختلف جامعه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود.

وی ایجاد گفتمان و بسط و توسعه ورزش همگانی در جامعه، افزایش فعالیت بدنی عموم مردم، امکان مشارکت حداکثری شهروندان در ورزش ، آمادگی جسمانی و مقابله با کم تحرکی در جامعه را از دیگر اهداف اجرای این طرح ملی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شرکت در لیگ تندرستی برای عموم مردم آزاد است، اضافه کرد: افراد بالای ۱۰ سال علاقه‌مند به شرکت در این لیگ می‌توانند پس از ثبت نام در سایت ایران تندرستی، روزانه نسبت به ارسال فیلم ۳۰ ثانیه ای از حرکات ورزشی خود در سامانه اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه لیگ تندرستی یک طرح رقابت محور بوده و ۳۲ استان در آن با هم به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: هر ویدئو ارسالی برای فرد یک امتیاز داشته و یک امتیاز هم به استان داده خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از پایان مهلت مقرر امتیاز و جایگاه استان‌های مختلف بر اساس جمعیت استان و افراد مشارکت کننده مشخص شده و استان‌ها با شرکت ۱۶ تیم اول در سال آینده در لیگ برتر و ۱۶ تیم دوم در لیگ دسته اول قرار خواهند گرفت.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح ورزشی می توانند به ادرس irantandorosti.ir مراجعه کنند.

اسحق زاده با بیان اینکه در پایان لیگ از استان‌ها و شهرستان‌های برتر تقدیر ویژه خواهد شد، افزود: همچنین ۳۲ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به افرادی که بیشترین مشارکت را داشته باشند اهدا و به چهار نفر در پایان هر هفته پنج میلیون ریال جایزه داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار