معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان:
 معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان از فرمانداران خواست با فعال کردن گشت‌های بازرسی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه اصناف نظارت کنند ضمن اینکه باید استفاده از ماسک در ادارات جدی گرفته شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۳ 24 January 2021

 معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان از فرمانداران خواست با فعال کردن گشت‌های بازرسی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه اصناف نظارت کنند ضمن اینکه باید استفاده از ماسک در ادارات جدی گرفته شود.

ولی اله حیاتی  در نشست ستاد مبارزه با کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در استان روند کاهشی پیدا کرده است که جا دارد فرمانداران و دیگر دستگاه های اجرایی در این خصوص با جدیت بیشتری عمل کنند.

وی از فرمانداران و اعضای ستاد استانی شهرستان‌های اندیمشک، کارون، امیدیه و باغملک به خاطر اجرای پروتکل های بهداشتی مطابق با استانداردهای لازم و بالای ۹۰ درصد تشکر کرد و گفت: رعایت پروتکل ها در بقیه شهرستان ها زیر ۹۰ درصد بوده و در بعضی مناطق به زیر ۵۰ درصد هم رسیده لذا از فرمانداران در خواست می شود این موضوع را جدی بگیرند.
وی ادامه داد: به تناسب شرایط و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت برخی اصناف آزاد اعلام شد ولی این اصناف پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند لذا در نشست بعدی ستاد مقابله با کرونا باید اتحادیه صنف تالار داران و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری حاضر شوند ضمن اینکه باید بر فعالیت تالارها نظارت بیشتری شود.

حیاتی همچنین از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گروه های نظارتی را در باشگاه ها و استخرها اعزام کند تا بر رعایت پروتکل های بهداشتی نطارت کنند چرا که رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی زمینه ساز پیک بیماری می شود.

وی گفت: فرمانداران باید از طرح سردار شهید قاسم سلیمانی پشتیبانی کامل کنند تا شرایط بهتر شود. همه باید کمک کنیم تا این طرح به خوبی در استان اجرا شود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه نباید دچار عادی انگاری شویم افزود: نباید تصور کرد شرایط عادی شده و دورهمی ها افزایش پیدا کند. اگر دچار عادی انگاری شویم قطعاً با بحران مواجه خواهیم شد لذا از فرمانداران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در خواست می شود هشدارهای لازم را به مردم داده و در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار