فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای و فرا استانی فروشگاه ها با ۲۲ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵ 24 January 2021

 فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای و فرا استانی فروشگاه ها با ۲۲ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سید محمد صالحی شامگاه جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اهواز با شیوه و شگرد مشابه توسط سرنشینان خودروهای سمند و پژو پارس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده تخصصی در این ارتباط باند چهار نفره سارقان که فرا استانی سرقت می‌کردند را شناسایی و در چتر اطلاعاتی خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی مخفیگاه اعضای باند سارقان را در بوشهر شناسایی و با دریافت مجوز قضایی و همکاری و تعامل با عوامل انتظامی آن شهرستان ،طی چند عملیات غافلگیرانه، سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی خوزستان ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی به ۲۲ فقره سرقت مغازه که عمده آنها گیم نت، تلفن همراه، خواربار فروشی و لوازم یدکی بوده اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه صحنه‌های سرقت با حضور سارقان بازسازی و مستند سازی شدند، تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار