مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام بنیاد شهید برای واگذاری زمین به ایثارگران بر اساس امتیازات آنها، گفت: نباید بگذاریم در واگذاری‌ زمین به ایثارگران حقی از کسی ضایع شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 25 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام هادی عسگری در دومین نشست کارگروه مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه که به منظور بررسی نحوه واگذاری زمین های ایثارگران شهرستان کرمانشاه برگزار شد، خدمتگزاری به ایثارگران را توفیقی بزرگ برای خادمین شهدا عنوان کرد و افزود: اعطای زمین به ایثارگران باقی مانده استان فرصتی مغتنم و گام بزرگ بنیاد شهید در ارائه خدمت و تأمین مسکن ایثارگران است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: همکاران ما باید بگونه ای عمل کنند که در واگذاری زمین ها به ایثارگران خدای ناکرده حقی از هیچ ایثارگری ضایع نشده و تمامی امور واگذاری بر اساس شاخص و امتیازات مشخص ایثارگران صورت گیرد.

عسگری در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم ارباب رجوع و ارتباط مناسب با جامعه ایثارگری اشاره کرد و افزود: امروز ایثارگران ما بیش از هر چیز به یک گوشی شنوا و درد آشنا نیاز دارند تا مشکلات خود را با مسئولین درمیان گذارند و ما متولیان و خادمین امور شهدا و ایثارگران در خط مقدم این همدلی و همنوایی هستیم.

در ادامه این نشست اعضای حاضر گزارشی از آخرین اقدامات انجام گرفته با اداره راه و شهر سازی در خصوص نحوه واگذاری زمین های پنج هزار واحدی ایثارگران استان ارائه کردند.

به گزارش ایسنا؛ 16 تیرماه امسال در سفر سعید اوحدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، تفاهم‌نامه تامین زمین و ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران استان کرمانشاه به امضای وی و استاندار کرمانشاه رسید.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار