مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام ؛
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام گفت : تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها در واقع تعرض به حقوق عامه است و چه بسا خسارات جبران ناپذیری از حیث جانی و مالی به مردم وارد نماید که با اقدام پیشگیرانه می شود از آن جلوگیری بعمل آورد و این جز با همکاری همه ذی مدخلان بخصوص نیروی قدرتمند انتظامی محقق نخواهد شد .
کد خبر: ۹۳۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ 30 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ پوراحمد در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای ایلام علاوه بر وظیفه تامین آب در بخشهای مختلف شرب ، صنعت ، کشاورزی و محیط زیست ، برابر قانون توزیع عادلانه آب مسئول حفاظت و صیانت از منابع آب است که برای موفقیت در این امر نقش نیروی انتظامی بسیار پررنگ و تعیین کننده است .

وی افزود : تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها در واقع تعرض به حقوق عامه است و چه بسا خسارات جبران ناپذیری از حیث جانی و مالی به مردم وارد نماید که با اقدام پیشگیرانه می شود از آن جلوگیری بعمل آورد و این جز با همکاری همه ذی مدخلان بخصوص نیروی قدرتمند انتظامی محقق نخواهد شد .

 پوراحمد در ادامه به مديريت سیلاب در سال ۹۸ اشاره کرد و بیان داشت : با اقدام به موقع مدیریت بحران استان به ریاست استاندار محترم منجمله تخلیه بموقع مخازن سدها و در نتیجه مهار روان آب ها از بروز خسارات سنگین به استان جلوگیری شد و این نمونه موفق یک کار تیمی با مدیریت واحد بود که در ایلام اتفاق افتاد.

وی  ضمن تشکر و قدردانی از همکاری موثر نیروی انتظامی در سنوات گذشته در برخورد با تخلفات حوزه آب تصریح کرد: در حوزه حفاظت و بهره برداری تخلفاتی وجود دارد که نيازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی هستيم و توقع داریم بیش از پیش این همکاری در راستای پیشگیری از وقوع جرم محقق شود.

در ادامه سرهنگ القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام به اهمیت حوزه منابع آبی و تخلفات مربوط به آن اشاره نمود و تاكيد كرد: نیروی انتظامی استان آمادگي كامل دارد تا در برخورد با متخلفين و در راستاي پیشگیری از هرگونه تخلف در حوزه آب برخورد قاطع نمايد ./م

بیشتر بخوانید :

میزان افت سطح آب های زیرزمینی استان ایلام به ۱۰ متر کاهش یافته است

قریب به ۹۰ درصد از منابع آبی استان در بخش کشاورزی مصرف می شود

یک هزار و 300هکتار از اراضی هلیلان در آینده نزدیک آبی می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار