صبح امروز جشن میلاد یاس طه به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن ویژه بانوان شهرداری اهواز در فضای باز در محل پارک جزیره با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰ 04 February 2021

صبح امروز جشن میلاد یاس طه به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن ویژه بانوان شهرداری اهواز در فضای باز در محل پارک جزیره با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم موسی شاعری شهردار اهواز به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک میلاد حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا بزرگ بانوی عالم، الگوی ابدی زنان تاریخ است؛ بانویی که تمامی نقوش زیبایی معنوی که خداوند برای یک زن تعریف کرده در او گنجانده شده است.
وی در ادامه ضمن برشمردن صفات والای دختر پیامبر (ص) افزود: فاطمه (س) کسی است که پدرش او را ام ابیها یعنی مادر پدر خواند.

بانویی که در سیاست و اجتماع تمام قد در نقش یک خطیب برای دفاع از ولایت به میدان آمد. کسی که سلاله پاکی را تقدیم بشریت کرد و تا ابد الگویی برای معرفی زن مسلمان شیعه ای است که سیره اش باید در جامعه ترویج شود.

شهردار اهواز سپس از حضور بانوان شهرداری در این مراسم تشکر و خاطر نشان کرد: در جامعه بزرگ شهرداری اهواز که همکاران توانمند و پاکدست و خستگی ناپذیر ما هستند؛بانوان جزو بهترین ها هستند و با اعتقاد کامل عرض می کنم هرجا بانوان حضور دارند آن مجموعه سلامت کاری بیشتری دارد.

شاعری همچنین با اشاره به وضعیت دشوار مدیریت شهری در شرایط موجود بیان کرد: علیرغم اینکه در شرایط سختی به سر می بریم و پس از سالها با مسائلی مانند تغییرات اقلیمی، سرریز فاضلاب شهری و مشکلاتی از این قبیل مواجه شدیم اما به لطف پروردگار آنچه در یکسال گذشته در حوزه دفع آبهای سطحی انجام شد با سالهای گذشته قابل مقایسه نیست بطوریکه سبب تحسین و تمجید معاون اول رئیس جمهور شد.

وی ادامه داد: علیرغم همه تنگناهای اقتصادی نیز مدیریت شهری متناسب با بضاعت گامهای بلندی برداشت و هم اکنون پروژه های متعددی را در دست اجرا داریم که ۹۰ درصد آنها تا پایان سال به بهره برداری می رسند؛ پروژه هایی مانند تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه و شهید کجباف که مراحل پایانی را به سر برده و در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح آنها خواهیم بود و سایر پروژه هایی که فعالند و با سرعت در حال انجام هستند.

موسی شاعری در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری گفت: انشالله با تلاش شهرداران کلانشهرهای کشور این مشکل بزودی برطرف می شود.

شهردار اهواز یادآور شد: ما اولین دستگاه اجرایی کشور هستیم که عیدی پرسنل را پرداخت کرد و تلاش می کنیم کارتهای اعتباری ویژه پرسنل شهرداری نیز صادر کنیم.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: همه تلاش ما در جهت خدمت بیشتر به شهروندان و همچنین تامین رفاه پرسنل شهرداری بود اما به عنوان لیدر مجموعه و خدمتگزار شما از کاستی های موجود عذرخواهی می کنم و تمام تلاشم را می کنم که مشکلات را در چارچوب وظایف به حداقل برسانم و افتخار می کنم بهترین روزهای من در کنار شما همکاران گرامی رقم خورد.

گفتنی است جشن میلاد یاس طه با برنامه های متنوعی با حضور هنرمندان ملی و محلی برگزار و در پایان هدایایی به رسم یادبود تقدیم بانوان عزیز شد.

در آغاز این مراسم پک های بهداشتی حاوی ماسک، پدالکلی و … میان مدعوین توزیع شد.

در حفظ و نگهداری شهر خود کوشا باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار