معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان
پیشرفت قطعه سوم آزادراه شرق از طرح‌های ملی استان اصفهان به ۳۰ درصد رسید.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 08 February 2021

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت:احداث این قطعه به عنوان مرحله دوم کنارگذر شرق اصفهان از تقاطع محورنایین - آزاد راه شرق اصفهان تا سه راهی مبارکه (ابتدای جاده اصفهان- شیراز) به طول ۳۳ کیلومتر در سه مرحله با مشارکت بخش خصوصی و فعالیت سه پیمانکار از بهمن پارسال آغاز شده است.
حجت اله غلامی افزود: عرض کنارگذر شرق اصفهان که از کیلومتر ۳۸ اصفهان- نطنز آغاز شده است و تا سه راهی مبارکه ادامه می‌یابد ۳۱ متر با ۶ باند رفت و برگشت و ۱۰ تقاطع غیرهمسطح است.
وی اعتبار اختصاصی برای احداث قطعه سوم آزاد راه شرق اصفهان را ۶ هزار میلیاردریال بیان و اظهارامیدواری کرد:طرح سال آینده افتتاح شود.
۳۰درصد اجرای طرح برعهده وزارت راه و شهرسازی و ۷۰درصد برعهده سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان است.
احداث کنارگذرشرق اصفهان سال ۱۳۹۵ آغازشدو دو قطعه اول و دوم آن به طول ۶۳ کیلومتر از کیلومتر ۳۰ آزادراه اصفهان- نطنز - کاشان به سمت شرق آبان امسال به بهره برداری رسید.
به گفته کارشناسان، کاهش ۳۵ کیلومتری مسیر اتصال شمال به جنوب استان اصفهان و کمتر شدن زمان سفر بین استان‌های شمالی و جنوبی به مدت ۸۰ دقیقه، کاهش مصرف سوخت سالانه بیش از ۱۵ میلیون لیتری و کمتر شدن ۱۵ درصدی سوانح و تلفات جاده‌ای از مزایای احداث کنارگذر شرق اصفهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار