مسجد جامعی:
عضو شورای اسلامی شهر تهران با ارائه تذکری خواستار توجه شهرداری به روزنامه همشهری و رسانه های اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 09 February 2021

 

احمد مسجدجامعی روز یکشنبه در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه مطبوعات بوده است، گفت: «توجه اعضا را به حوزه رسانه های اجتماعی به ویژه روزنامه همشهری جلب می کنم، چرا که این روزنامه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مهمترین روزنامه اجتماعی است.»

وی افزود: «این روزنامه مهمترین رسانه‌ای است که صدای مردم و مدیریت شهری را منتشر می‌کند و کادر و تیم خبری رسانه ای بسیار خوبی دارد.»

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید در اعتبارات سال آتی به مسائل و مشکلات این روزنامه توجه شود، گفت: بر اساس بودجه ۱۴۰۰ شهرداری بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای کمک به موسسات فرهنگی، هنری و اجتماعی قرار داده شده که رقم بالایی است و این رقم از کل اعتبار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بیشتر است.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم چرا رسانه ها در بودجه مغفول می‌ماند، اظهار داشت: حوزه رسانه بسیار مهم است و درخواست می‌کنم در بودجه به رسانه های اجتماعی توجه شود.

تذکر عضو شورای تهران به وعده بر زمین مانده شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به احداث نشدن پلی در منطقه ۵ شهرداری تهران به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تذکر داد و گفت: زیبنده مدیریت شهری نیست که یک وعده بدهد اما آن را عملی نکند.

حجت نظری با بیان تذکری به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: بر اساس یک صورتجلسه قرار بود پلی در منطقه ۵ شهرداری تهران در تاریخ ۲۰ فروردین امسال برای مقابله با سیلاب جمع‌آوری و پل جدیدی در محل آن احداث شود.

وی گفت: بخشی از صورتجلسه که مربوط به جمع آوری پول بوده است انجام شده اما پل جدیدی در محل آن احداث نشد.

نظری ادامه داد: برغم اینکه این پل جمع‌آوری شده و قرار بود پل جدید تا تاریخ ۲۵ فروردین ماه امسال احداث شود اما تاکنون این اقدام انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه معاونت فنی و عمرانی نسبت به احداث پل اهتمام ندارد، اظهار داشت: افرادی که این صورتجلسه را امضا کرده‌اند اکنون دیگر مسئولیتی در شهرداری ندارند و کسی هم نیست که این صورتجلسه را به عنوان مصوبه اجرا کند.

وی تأکید کرد: به معاون فنی شهرداری تهران تذکر می‌دهم که عدم احداث پل موجب نارضایتی شهروندان و نارضایتی شورایاری‌ها و افزایش بار ترافیکی این محدوده شده است.

نظری تاکید کرد: زیبنده مدیریت شهری نیست که وعده بدهد اما وعده خود را عملی نکند.

این عضو شورای شهر پس از تذکر، در پاسخ خبرنگار ایرنا درباره محل پل در منطقه ۵ گفت: تذکرم مربوط به پل سواره رو خیابان شهید سلیمی جهرمی_کانال میانرود در منطقه ۵ شهرداری تهران بود. که جمع آوری شده اما پل جدید ساخته نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار