بمناسبت ۲۲ بهمن؛
تابناک-راهپیمائی۲۲ بهمن امسال برای اولین بار به خاطر شرایط کرونایی به صورت خودرویی و موتوری همزمان با سراسر کشور در شهرستان خمیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 10 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،این مراسم صبح امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن از میدان حاج قاسم سلیمانی آغاز و تا گلزار شهدای شهر بندرخمیر ادامه یافت.

در این مراسم فرماندار خمیر و امام جمعه این شهرستان به عنوان سخنران به ایراد سخن پرداختند.
فرماندار گفت:امروز و پس از گذشت بیش از ۴۲ سال از عمر نظام و پیروزی انقلاب، شاهد دستاوردهای خوب، مهم و قابل توجهی در نظام جمهوری اسلامی هستیم که بخش های زیادی از این دستاوردها را بایستی در ویترین قرار داده شود.
وی در ادامه گفت:از زمان آغاز پیروزی انقلاب ، دشمنان همواره در پی توطئه برای نظام بوده‌اند اما ایران اسلامی با صلابت و اقتدار توانسته همه توطئه‌ها و نقشه‌های آنان را خنثی کند.
فرماندارخمیرخاطرنشان کرد:بسیج عمومی و به صحنه آمدن مردم در انقلاب یکی از شاخصه‌های مهم جمهوری اسلامی است و این امر در این مدت ۴۲ ساله همواره شاخص بوده است.
وی همچنین تأکید کرد: امروز اتحاد و همدلی در سایه رهبر معظم انقلاب و امنیت با حضور و فداکاری ‏نیروهای نظامی و امنیتی در کشور باعث شده کشور عزیزمان ایران در مسیر موفقیت گام بردارد و ان شاء الله این مسیر با هدایت مقام معظم رهبری تا منزلگاه اصلی خود ادامه خواهد یافت.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان خمیر نیز گفت:بزرگترین حادثه تاریخ معاصر ایران و بشریت در ۲۲بهمن ماه سال ۵۷ به دست مردم ایران رقم خورده است.
وی افزود:انقلاب اسلامی هدیه خداوند متعال به مردم ایران بود که به واسطه مقاومت و ایستادگی آنها در مقابل دشمنان داخلی و خارجی به دست آمده بود.


امام جمعه شهرستان ادامه داد:اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و این انقلاب یکی از مردمی‌ترین جنبش‌های جهان محسوب می‌شود که همه باید حفظ آن و تداوم راه شهیدان و آرمان‌های امام راحل بکوشند و ولایت مداری را سرلوحه خود قرار دهند.
حاج آقا صالحی همچنین بیان داشت: با وجود تلاش همه جانبه دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی ایران اما به لطف خداوند و هدایت امامین انقلاب مردم چون کوهی استوار ایستادگی کرده‌ و نه تنها انقلاب محکم و استوار باقی ماند بلکه علیرغم همه تهدید ها و تحریم ها پیشرفت ها و نقاط قوت فراوانی را کسب کرد و امروز این انقلاب بالنده‌تر از قبل راه خود را ادامه می دهد.
امام جمعه شهرستان بندر خمير در ادامه گفت:آن چیزی که در این ایام لازم است به آن پرداخته شود راه اندازی پویش هایی در مطالعه گام دوم انقلاب است.
وی ادامه داد: امروز این ظرفیت انقلاب است که معرفی شده و اگر کسی می خواهد بزرگی و عظمت انقلاب را ببیند ، لازمه آن مقایسه و بررسی انقلاب قبل و بعد از آن در همه عرصه ها است.
حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی تصريح کرد: امروز نظام اسلامی و انقلاب این ظرفیت را به ما داد که بتوانيم در عرصه هاى بين المللى اسم ايران و جبهه مقاومت جلوه گرى كند و این یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

قرائت قطعنامه و به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و انگلیس از دیگر برنامه ها بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار