تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
رییس آموزش وپرورش شهرستان سنقروکلیایی از تخفیف ۵۰ درصدی پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی خبرداد و گفت: با توجه به تحت تاثیر قرار گرفتن نحوه‌ آموزش در سال جاری در اثر شیوع کروناو تعطیلی مدارس با تصمیم گیری شورای آموزش وپرورش شهرستان ۵۰ درصد شهریه از دانش آموزان دریافت شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 11 February 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، در راستای پیگیری نارضایتی والدین در پی پرداخت شهریه آن هم در زمان تعطیلی مدارس برآن شدیم تا موضوع را از رییس آموزش وپرورش سنقروکلیایی پیگیری کنیم.

براتعلی کیهانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سال جاری با شیوع ویروس کرونا آموزش ابتدایی و متوسطه نیز دچار تغییر و تحولاتی شد و به دنبال آن تعطیلی مدارس را در پی داشت که در این راستا جلساتی تشکیل و تصمیم شورای آموزش و پرورش شهرستان برآن شد تا دانش آموزان نصف شهریه مدارس غیرانفاعی راپرداخت کنند و برای کسانی که اول سال شهریه کامل پرداخت کرده اند این تخفیف در سال آینده لحاظ میشود.

وی با اشاره به نیمه تعطیل بودن مراکز آموزشی بیان کرد: حضور نداشتن دانش آموزان دلیل بر تعطیلی کامل مدارس نیست بلکه مراکز ما برای خدمت رسانی به دانش آموزان فعال بوده و هزینه‌هایی را در پی دارد که شهریه واریزی دانش آموزان در جهت پرداخت هزینه‌های مدرسه می‌باشد.

کیهانی خاطر نشان کرد: در ترم گذشته با توجه به وضعیت سنقروکلیایی از نظر شیوع کرونا مشکل خاصی از لحاظ آموزش وامتحانان ترم در سطح شهرستان مشاهده نشد و تمامی تلاش مجموعه و همکاران ما آموزش بهتر به دانش آموزان و فراهم کردن فضای مناسب برای امتحانات میباشد.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان شهرستان سنقروکلیایی تحت پوشش شاد هستند گفت: بیشتر دانش آموزان تحت پوشش شاد هستند و برای ما بقی کلاس‌های جبرانی برگزار میشود و حضور در کلاس‌ها اختیاری میباشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار