حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با تابناک:
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه با وجود خطر شیوع بیماری کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن را به شیوه ای دیگر و به صورت خودرویی و موتوری برگزار نمودند و ثابت کردند در همیشه و همه جا پشتیبان نظام و ولایت هستند و خیال های خام دشمنان را برباد دادند.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 14 February 2021

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اولین خطای محاسباتی آمریکا در ۱۵ خرداد و کشتار مردم و حبس امام به تصور سرکوب کامل قیام مردم ایران بود.

وی خاطر نشان کرد: دومین خطای محاسباتی آمریکا در طبس بود که با یک حمله مخفیانه در صحرای طبس قصد براندازی انقلاب را داشت ولی بصورت مفتضحانه ای در آن شکست خورد.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد : خطای راهبردی در تحریک صدام برای حمله به ایران خطای محاسباتی در دوران پسا امام خمینی (ره) ، خطای محاسباتی در فتنه سالهای ۸۸ ، ۹۶ و ۹۸ برای جدایی بین مردم و حاکمیت و خطای محاسباتی در تشدید تحریم های حداکثری برای تغییر رفتار مردم و ایستادگی در برابر نظام از خطاهای بعدی آمریکا در دوران انقلاب اسلامی بوده که باعث شکست آنها در برابر ملت بزرگ ایران شده است .

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد : استراتژی نظام این است که همه تحریم های ظالمانه لغو  و راستی آزمایی توسط ایران انجام شده و آنگاه ایران اسلامی به تعهدات برجامی خود باز می گردد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار