معاون وزیر راه‌ و شهرسازی گفت: برای متقاضیان مسکن ملی که پیش از این شهر مورد نظر خود را اشتباه انتخاب کردند، فرصت مجدد ثبت نام در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 14 February 2021

جاماندگان طرح مسکن ملی توجه کنند!

 

به گزارش تابناک سمنان محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از شروط ۴ گانه برای ثبت نام مسکن ملی که از ابتدا اعلام شده بود، سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا است، گفت: برخی از متقاضیان بدون توجه به سابقه ۵ سال سکونت، نسبت به ثبت نام در شهر مورد تقاضا در طرح مسکن ملی اقدام کردند.

او ادامه داد: این بند از شروط طرح مسکن ملی باعث شد تا برخی از متقاضیان در مراحل تایید نهایی نتوانند مدارک ۵ سال سکونت را ارسال کنند و در نهایت حذف شدند و یا اینکه خودشان انصراف دادند.

محمود زاده اظهار کرد: پیگیری متقاضیان و درخواست آنها برای رفع این مشکل باعث شد که مهلت دیگری برای متقاضیان در این بخش در نظر بگیریم، چرا که بسیاری از آنها واجد شرایط بودند بنابراین فرصت دیگری را برای این طرح در نظر گرفته‌ایم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در فرصت مجددی که برای متقاضیان در نظر گرفتیم، پیامکی در این رابطه از چند روز پیش برای تک تک متقاضیان ارسال شده است، افزود: یک فرصت مجدد برای متقاضیان ایجاد شده تا اگر متقاضیان تمایل داشتند شهر درستی را که به آنها اعلام می‌شود، انتخاب کنند، در صورت عدم انتخاب هم  از فهرست ذخیره در این خصوص استفاده خواهیم کرد.

محمود زاده بیان کرد: در طرح مسکن ملی اولویت را به این گروه از متقاضیان دادیم تا در فرصت اعلام شده در این خصوص بتوانند استفاده کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: فرصت ثبت نام در تمامی شهرها و برای متقاضیانی که در تهران ساکن هستند در شهرهای جدید فراهم شده است به طور مثال اگر متقاضی در تهران ساکن است اگر ظرفیتی برای شهر دماوند وجود دارد می‌تواند در این دوره ثبت نام کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار