هیات وزیران در جلسه امروز - یکشنبه - خود پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری قاسم سلیمانی به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 14 February 2021

دشتکی سلیمانی استاندار خوزستان شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، هیات وزیران به اتفاق آرا، قاسم سلیمانی را به عنوان استاندار خوزستان منصوب کرد.

رییس جمهوری ضمن تبریک به سلیمانی، وی را از استانداران باسابقه، خوشنام و موفق دولت دانست و از تلاش‌ها و سخت کوشی‌های بی شائبه شریعتی استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

روحانی ضمن ابلاغ سلام به علما، نخبگان، بزرگان، قبایل، عشایر، اقوام و مردم غیور خوزستان، از استاندار جدید خواست خدمت به مردم شریف این استان را توفیق الهی و عبادت بزرگ محسوب کند و تا روز آخر خدمت، همچون روز اول با نشاط، روحیه و جدیت، از هیچ کوششی فروگذار نکند.

رییس جمهوری همچنین به وزرای نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه سازمان‌های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست دستور داد برای توسعه و آبادانی استان خوزستان بخصوص برای استمرار پروژه‌های کشاورزی، محیط زیست و احداث راه آهن شلمچه – بصره، با استاندار جدید همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار