مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر؛
تابناک- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر گفت: در سفر فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور تفاهمنامه ای جهت تولید فیلم سینمایی محیطبان با پتروشیمی زاگرس منعقد شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 15 February 2021

گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، جمشید محبت خانی امروز در آیین افتتاح پاسگاه منطقه حفاظت شده مند در استان بوشهر اظهارداشت: محیط بانان علیرغم خطراتی که متحمل می‌شوند به خوبی از محیط زیست کشور حفاظت می‌کنند.

وی با بیان اینکه محیط زیست بسیار گسترده است و محیط بانان به تنهایی نمی‌توانند حافظ محیط زیست باشند، افزود: همه مردم باید در حفظ و حراست محیط زیست کوشا باشند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، بیان کرد: همیشه اتحاد و در کنار هم بودن بسیار موثر بوده و در این راستا نیز اگر مردم در کنار محیط بانان قرار گیرند محیط زیست سالم‌تری را خواهیم داشت.

وی سازمان‌های مردم نهاد را بازوان پر توان محیط زیست خواند و تصریح کرد: سمن‌ها با فعالیت‌های خود در حوزه محیط زیست توانستند یاری کنندگان خوبی در کنار محیط بانان ما باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های سفر فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به استان بوشهر می‌توان به دیدار با محیطبانان، بازدید از پتروشیمی زاگرس، انعقاد تفاهمنامه ای را جهت تولید فیلم سینمایی محیطبان با این پتروشیمی اشاره کرد.

قلی نژاد گفت: استان بوشهر با تلاشهای مستمر و پیگیرانه یگان حفاظت محیط زیست در طول سال 1399 جهت مقابله با زنده گیری پرندگان شکاری (کوخه نشینی) به عنوان استان برتر در سطح کشور شناخته شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در آیینی پاسگاه محیط بانی ضامن آهو منطقه حفاظت شده مند نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار