مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: این شرکت در انتظار مصوبه ستاد استانی مقابله با کروناست تا ساعت کاری قطار شهری افزایش یابد.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 15 February 2021

احمدرضا طحانیان افزود: ساعت کاری قطار شهری اصفهان در زمان حاضر تا ۱۹ است اما در صدد هستیم که آن را در صورت موافقت ستاد استانی مقابله با کرونا با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، یک تا ۲ ساعت افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه تعداد کوپه های قطار شهری اصفهان در دوران کرونا کاهش نیافته است، تصریح کرد: فاصله زمانی حرکت قطار شهری اصفهان قبل از دوران کرونا، بطور میانگین ۱۳ دقیقه بود که در زمان حاضر حدود ۱۵ دقیقه است.

طحانیان با اشاره به کاهش تعداد مسافران قطار شهری اصفهان در یک سال اخیر، خاطرنشان کرد: قبل از همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ تعداد مسافران قطار شهری اصفهان در یک روز تا یکصد هزار نفر هم می‌رسید اما اکنون حدود ۳۲ هزار نفر است و ۷۰ درصد کاهش یافت.

وی با تاکید بر اینکه شرکت متروی منطقه اصفهان همه تلاش خود را برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در قطار شهری معطوف می‌کند، تصریح کرد: در برخی موارد با وجود همه هشدارها، مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

طحانیان با بیان اینکه واگن‌های قطار شهری اصفهان بطور مرتب ضد عفونی می‌شود و استفاده از ماسک برای همه مسافران الزامی است، درباره فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی که ازدحام مسافران زن را در قطار شهری اصفهان نشان می‌دهد، توضیح داد: دیروز حدود ساعت ۱۸ تا ۱۹ یکی از قطارها مشکل پیدا کرد که تا زمانیکه جایگزین برای آن فراهم شود، این اتفاق افتاد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار