رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان طی نامه ای خطاب به معاون اول ریاست جمهوری اعتراض خود را در اجرای مصوبه لغو الزام انتشار آگهی های دولتی در مطبوعات، اعلام نمود. متن نامه فوق به شرح ذیل است: جناب آقای جهانگیری معاون محترم ریاست جمهوری باسلام این روزها، فضای غمبار اقتصادی و پر از سوگ […]
کد خبر: ۹۴۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 16 February 2021

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان طی نامه ای خطاب به معاون اول ریاست جمهوری اعتراض خود را در اجرای مصوبه لغو الزام انتشار آگهی های دولتی در مطبوعات، اعلام نمود.
متن نامه فوق به شرح ذیل است:
جناب آقای جهانگیری
معاون محترم ریاست جمهوری
باسلام
این روزها، فضای غمبار اقتصادی و پر از سوگ کرونا چنان مردم را درگیر کرده است که هیچ کس طاقت شنیدن خبر بد دیگری را ندارد اما و گویا شما قاصد خبرهای بد هستید و مقرراتی را به قلم جاری و امضا می کنید که قطعا پیامد آن مایوس نمودن هزاران شاغلی است که بواسطه رسانه ها و مطبوعات با حداقل های یک زندگی مماشات می نمایند.
مصوبه هیات وزیران به شماره ۱۳۶۱۵۹/ت۵۵۲۸۹/. مورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۹ مبنی بر حذف الزام انتشار آگهی های مرتبط با مناقصه ها و مزایده های دولتی در نشریات کثیرالانتشار خبر ناگواری است که در روزهای پایانی دولت بسیار پرمعنا و تاثر انگیز و حاوی پیام عبرت انگیزی برای کسانی است که افشاگر فسادها و تخلف ها بوده و حالا این، تاوان آن است!
جای تعجب است، رسانه ها که رکن چهارم دموکراسی به شمار می آیند و در مواقع ضروری با تمام توان از کیان ملی دفاع کرده اند و با روشن گری ها مانع از ایجاد اشتباهات مکرر مدیران بوده اند، امروز با مصوبه ای روبه رو شده اند که در آینده ای نه چندان دور شاهد تعطیلی خیلی از آنها خواهیم بود . در چنین رویکردی ،انتظار به حق جامعه رسانه ای کشور و بویژه استان خوزستان این است که اقدام غیرکارشناسی مصوبه حذف آگهی های مناقصه و مزایده را ملغی اعلام نمایید.

غلامرضا فروغی نیا
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار