هوشنگ بازوند:
استاندار کرمانشاه گفت: در دوران شیوع کرونا کارکنان شبکه پستی با ایثار و فداکاری بی بدیل نقشی چشمگیر در ارائه خدمات به مردم بر عهده داشتند و در واقع میزان مراجعه حضوری با همت این تلاشگران کاهش یافت.
کد خبر: ۹۴۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 16 February 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه   هوشنگ‌ بازوندصبح امروز ضمن بازدید از واحدهای مختلف اداره کل پست استان در جمع کارکنان به نقش پررنگ پست در ترویج خرید اینترنتی با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش مراجعات مردم به مراکز خرید اشاره کرد و بیان داشت: این کارکنان فداکارانه زحمات مضاعفی را برای پاسخگویی به افزایش حجم درخواست ها به دلیل تغییر شیوه خرید مردم انجام دادند.

وی افزود: رشد کسب و کارهای مجازی، تجارت الکترونیک و تغییر سبک زندگی به ویژه در تهیه و خرید اقلام سبب شد شبکه پستی کشور در خط مقدم قرار گیرد و علی رغم اینکه خیلی از کارکنان این ادارات نیز دچار بیماری شدند اما ارائه خدمت به مردم متوقف نشد و کمکی شایان و چشمگیر برای کاهش تجمعات با تقویت خدمات در بخش خرید اینترنتی صورت گرفت.

مقام ارشد استان تأکید کرد: انجام فرآیندهای ضدعفونی در باجه ها، کانترها، ماشین های ارسال مرسولات و انتقال پاکات یک ضرروت است که تا به امروز اداره پست این مهم بسیار خوب و باجدیت انجام داده و برای تداوم این امر به سیستم و مکانسیم سورت مرسوله ها بر اساس تکنولوژی های جدید نیز اقدام خواهیم کرد.  

بازوند با بیان اینکه در آینده پیش رو احتمال دارد به دلیل شیوع بیماری کرونا در برخی شهرهای جنوب غربی وارد پیک چهارم شویم؛ تصریح کرد:احتمالاً در اسفند ماه شرایط سختی را داشته باشیم زیرا الان خوزستان دارای وضعیت مطلوبی نیست و احتمال سرایت به دیگر استانها به ویژه شهرهای همجوار وجود دارد و این موضوع ممکن است دوباره سبب خسارت های معیشتی، جانی و اقتصادی فراوانی گردد.

وی در ادامه ضمن درخواست از همه مردم و مسوولین برای رعایت هر چه بیشتر توصیه های بهداشتی خطاب به مسوولین و کارکنان پست استان گفت:  بررسی و‌ مطالعه در جهت شناخت هر چه بیشتر نیازهای پستی جامعه و‌تأمین آنها در ایام شیوع کرونا موضوعی مهم است که باید به هدف با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی برنامه ریزی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار