روشنایی جاده های دسترسی به شرکت فولاد خوزستان، حد فاصل ورودی شماره دو تا میدان فولاد انجام شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ 16 February 2021

مصطفی اژدری زاده مدیر پروژه های ساختمانی و سازه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت:
متاسفانه در مسیر حدفاصل ورودی شماره دو شرکت تا میدان فولاد، همواره شاهد تصادفات منجر به جراحت و فوت بودیم. از دلایل بروز حوادث می توان به بار ترافیک سنگین ناشی از تردد خودروهای سبک و سنگین و نبود روشنایی مسیر اشاره کرد. از طرفی این مسیر، محل تردد کارکنان شرکت برای ایاب و ذهاب است. همچنین ساکنین منازل سازمانی دویست دستگاه، برای ایاب و ذهاب به مرکز شهر از این مسیر تردد می کنند.
وی افزود: برای انجام پروژه تامین روشنایی جاده حد فاصل ورودی شماره دو شرکت تا میدان فولاد همتی مضاعف گمارده شد و طی پیگیری های انجام شده از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه و با موافقت مدیرعامل شرکت، اجرای فعالیت به صورت مستمر و در دو شیفت کاری و همچنین روزهای تعطیل ادامه پیدا کرد و در ایام الله دهه مبارک فجر و در روز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید.
اژدری زاده در بیان تاثیر شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا بر انجام پروژه اظهار داشت: تحریم های ظالمانه باعث افزایش برخی قیمت ها من جمله پایه های روشنایی و کابل ها گردید و شیوع بیماری کرونا نیز باعث تعطیلی کار در برخی روزها شد و زمان کاری را نیز تحت الشعاع قرار داد، ولی با این حال پیمانکار پروژه با تمام توان کار خود را پیش برد و بر اساس همان ردیف های قراردادی کار را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام رساند.
وی خاطرنشان کرد: این طرح از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه و مدیریت پروژه های ساختمانی و سازه و با نظارت مهندسین مشاور تدبیر ساحل پارس انجام شد. پیمانکار مجری این پروژه نیز شرکت یاوران فولاد جنوب بود.
مدیر پروژه های ساختمانی و سازه تاکید داشت: جا دارد از زحمات تمامی همکاران که از بدو شروع این پروژه در اجرای آن نقش آفرینی کردند و همچنین از حمایت های معاون برنامه ریزی و توسعه تقدیر و تشکر نمایم.
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: قصد داریم در ادامه ی روند چنین پروژه هایی و جهت تامین ایمنی در ایاب و ذهاب کارکنان و خانواده ها، روشنایی جاده سیصد دستگاه را به سرانجام برسانیم و گامی مثبت برای بهبود ایمنی و ترافیک جاده های دسترسی کارکنان و خانواده های آنان برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار