رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: آمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان شادگان در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۸۰ نفر رسید.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 16 February 2021

شکراله سلمان زاده بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شناسایی شدند که ۳۶ بیمار در آبادان، ۳۵ نفر از خرمشهر و ۱۸۰ بیمار قطعی مبتلا به کووید- ۱۹ گزارش شد.

وی به انجام ۵۴۴ نمونه تست در جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و افزود: ۲۴ بیمار در آبادان، ۳۱ بیمار در خرمشهر و ۱۷۱ نفر در شادگان نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در این مدت ۳۸ بیمار در بیمارستان طالقانی آبادان بستری و ۱۸ نفر نیز بهبود و از بیمارستان مرخص شدند ضمن اینکه یک بیمار در شادگان و یک در خرمشهر به دلیل کرونا فوت کردند.

سلمان زاده تعداد بیماران بستری در بیمارستان طالقانی آبادان را ۱۶۲ بیمار اعلام کرد و افزود:۸۰ درصد تخت‌های این بیمارستان تکمیل و ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه آن نیز پر شده است.

وی اضافه کرد: تعداد کل بیماران به مبتلا به کرونا در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۳۱ هزار و ۸۹۶ مورد بوده که از این تعداد هفت هزارو ۳۲ بستری و پنج هزارو ۳۷۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار