معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تکمیل ظرفیت تخت‌های آی سی یو پنج بیمارستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 17 February 2021

دکتر فرهاد سلطانی اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای افزایش تخت های آی سی یو در بیمارستان های استان را انجام دادیم و قرار شد بیمارستان بقایی اهواز، چند تخت آی سی یو در اختیار ما قرار دهد تا مشکل ما در این زمینه کمتر شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز از روز یکشنبه وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی می شود افزود: در حال حاضر مشغول تجهیز این بیمارستان از نظر پرسنل و امکانات درمانی هستیم تا در روزهای آینده پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: با توجه به اینکه زیرساخت های یک بیمارستان بزرگ در آنجا وجود ندارد ما مجبور به استقرار تخت عادی در بیمارستان طالقانی هستیم که ۴۰ تخت عادی برای این بیمارستان در نظر گرفتیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان های رازی، سینا، امیرالمومنین (ع)، فاطمه الزهرا (س) و گلستان مشغول خدمات دهی به بیماران هستند. امیدواریم مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا از پیک سوم بیماری خارج شویم.

سلطانی در پایان افزود: ترددهای درون شهری و تجمعات خانوادگی و دورهمی ها بیشترین موارد ابتلا به بیماری در استان است که امیدواریم مردم همچون پیک دوم بیماری، این موارد را جدی گرفته و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

در حال حاضر ۱۰ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند ؛ ورود و خروج به شهرهای قرمز و تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع است. روند شیوع کرونا در استان روند صعودی داشته و زنگ خطر ابتلا به کرونا در خوزستان به صدا درآمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار