فرماندار قصرشیرین گفت: ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به این شهرستان برای مقابله با کرونای جهش یافته انگلیسی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 23 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛مرادعلی تاتار افزود: با توجه به مشاهده ویروس کرونای انگلیسی در استان های ایلام و خوزستان و قرمز شدن چندین شهر در این استان ها از مردم درخواست می کنیم با رعایت موازین بهداشتی کمک کنند با مشکل مواجه نشویم.

وی اظهار داشت: ویروس کرونای جهش یافته برای تمامی رده های سنی خطرناک است و به کسی رحم نمی کند از این رو مردم باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تلاش کنند تا با موج چهارم ابتلا به بیماری کووید ۱۹ مواجه نشویم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: در صورتی که مردم نسبت به رعایت موازین بهداشتی بی تفاوت باشند با مشکل مواجه می شویم از این رو اگر چه منطقه ما وضعیت آبی دارد اما باید همانند منطقه قرمز عمل کنیم و از برگزاری هرگونه تجمع و دورهمی خودداری کنیم.

تاتار اضافه کرد: هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و شهرداری برای برخورد با هرگونه تجمع در بوستان‌ها و میادین صورت گرفته است.

او اظهار داشت: با توجه به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی و کسب رتبه اول در زمینه اجرای آن در استان کرمانشاه، بازهم غربالگری و پایش در محلات مختلف در دستورکار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تردد مسافری در مرزهای خسروی و پرویزخان ممنوع شده و مبادلات تجاری نیز با رعایت موازین بداشتی در این مرزها انجام می شود.

او گفت: مردم از هرگونه تردد و سفر غیرضروری پرهیز کنند و برای تامین مایحتاج خود به صورت گروهی به بازار مراجعه نکنند و صاحبان واحدهای صنفی نیز از ارایه خدمات به افرادی که بدون ماسک هستند، خودداری کنند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار