مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: عملیات تعمیر ۳۱۴ واحد مسکونی آسیب دیده از آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی به پایان رسیده است.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰ 27 February 2021

مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به تشکیل ۶ هزار و ۵۰۰ پرونده و ثبت در سامانه در رابطه با بازسازی واحد‌های آبگرفته در استان گفت: مجموع منازل تعمیری ۲ هزار و ۵۷۵ واحد هستند که از این تعداد، عملیات تعمیر یک هزار و ۸۱۶ واحد آغاز شده و اکنون بطور تقریبی تعداد ۳۱۴ واحد آن به پایان رسیده است.

او در ادامه تعداد واحد‌های احداثی که تاکنون مشخص شده است را ۳ هزار و ۴۲۱ واحد عنوان کرد و افزود: همچنین تعداد واحد‌های معیشتی در این خصوص نیز ۶ هزار و ۸۸۸ واحد گزارش شده و برای ۲ هزار و ۹۵۴ واحد تشکیل پرونده شده و به بانک‌ها معرفی شدند، اما فقط ۶۸ واحد آن عقد قرارداد شده است.

انصاریان با بیان اینکه ۵ هزار و ۶۴۸ فقره وام بلاعوض به درخواست‌کنندگان اعطا شده است، اظهار داشت: این وام‌های بلاعوض به میزان ۴۴ میلیارد تومان هستند که به متقاضیان پرداخت شدند، اما تنها مشکلی که وجود دارد، در رابطه با بانک‌ها است و از بانک‌ها درخواست می‌شود که در این زمینه به ما کمک کنند و عقد قرارداد‌ها را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار