مدیرکل بیمه سلامت خوزستان تاکید کرد:
 مدیرکل بیمه سلامت خوزستان بااشاره به اهمیت نصب اپلیکیش ماسک برای کمک به مهار و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا گفت:نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی پرتردد در استان ضروری است.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 02 March 2021

دکترعلی خسروی  افزود:با نصب اپلیکیشن ماسک ، نظارت بیشتری در کنترل شیوع بیماری کرونا خواهد شد.
وی ادامه داد:نرم افزار ماسک با دسترسی به اطلاعات دقیق و جامع از بیماران مبتلا به کرونا در قطع زنجیره وجلوگیری از انتقال این ویروس به افراد سالم بسیار موثر خواهد بود.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان افزود: با مراجعه ارباب رجوع به محل مورد نظر، کارشناس مستقر در نگهبانی با دریافت کد ملی وی و وارد کردن در نرم افزار ماسک ، بلافاصله پیامکی مبنی بر مثبت یا منفی بودن مراجعه کننده توسط اپلیکیشن ارسال می‌شود و در صورت مثبت بودن ، از ورود فرد مبتلا به کرونا در اداره جلوگیری خواهد شد.
خسروی بیان کرد:در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی شاهد اوج گیری شیوع این ویروس خطرناک در خوزستان با شروع پیک چهارم کرونا در استان خواهیم بود.
وی با تاکید بر این مهم که کرونا کماکان یک بیماری و ویروسی مرگبار است گفت: دغدغه‌هایی مبنی بر عادی‌سازی و رها شدگی کرونا در جامعه با آن روبه رو هستیم ازاین رو تا خارج شدن از این وضعیت بحرانی در استان باید شیوه نامه‌های بهداشتی جدی گرفته شود تا زحمات و تلاش شبانه روزی کادر درمانی و اجرایی استان هدر نرود و دچار خسارت های جبران ناپذیر جانی ومرگ عزیزانمان نباشیم.
به گزارش ایرنا نصب اپلیکیشن ماسک روز سه‌شنبه در برخی شعب تامین اجتماعی ، بانک‌ها و فرمانداری های استان اجرایی شد تا گام دیگری در مهار ویروس کرونا برداشته شود.
قاسم سلیمانی دشتکی استاندارجدید خوزستان مهار و قطع زنجیره کرونا را اولویت اصلی کاری خود در این مسوولیت بیان کرده است.
هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و هشت شهرستان نیز نارنجی هستند.

مرزهای زمینی و مسافری شلمچه و چذابه از هفته گذشته به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته شده‌اند.

برچسب ها: دکترعلی خسروی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار