در پی هتک حرمت سرپرست تیم فوتبال نود اورمیه به عکاس خوزستانی
دکتر افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان طی نوشته ای هتک حرمت سرپرست تیم فوتبال نود اورمیه به خبرنگار و عکاس خوزستانی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 05 March 2021

دکتر افشار پرویزی بابادی مدیرخانه مطبوعات خوزستان طی نوشته ای هتک حرمت سرپرست تیم فوتبال نود اورمیه به خبرنگار و عکاس خوزستانی را محکوم کرد.
در این متن آمده است:
رفتار غیرحرفه ای و غیرورزشی سرپرست نود اورمیه نسبت به عکاس خوزستانی ، بسیار با روح ورزش که با شعار درآمیخته است که ورزشکاران باید به مولا علی (ع) اقتدا کنند منافات دارد و این اتفاق باعث تاسف و تاثر همگی اهالی رسانه در خوزستان شده است.


اعتقاد ما بر این است که خبرنگاران که در تمامی احوال و شرایط برای آگاه سازی مردم در صحنه های مختلف حضور دارند و با تشویق و نقد مسئولین و ورزشکاران و ... سعی در توسعه مسائل فرهنگی و عمومی و اجتماعی در جامعه دارند می بایست مورد تقدیر و احترام باشند، نه مورد شماتت و اهانت و این دور از ادب و انصاف و اخلاق است به خصوص اگر این اتفاق در زمین ورزش رخ دهد.
از این رو خانه مطبوعات استان خوزستان ضمن محکوم کردن اقدام توهین آمیز سرپرست تیم فوتبال نود اورمیه، از مسئولین هیئت فوتبال استان و فدراسیون و سازمان لیگ خواستار برخورد بدون مماشات با فرد خاطی است.

خانه مطبوعات خوزستان ضمن حمایت از میثم خالدی خبرنگار و عکاس با سابقه و با اخلاق استان خوزستان که بسیار در بین جامعه رسانه زبانزد عام و خاص است اخلاق پسندیده او تصمیم دارد این قضیه را سازمان لیگ پیگیری کند، زیرا خط قرمز ما اهانت به همکاران رسانه ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار