مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت گفت: از جمله مشکلات تیم فراز بام دهدشت نداشتن اتوبوس برای اعزام به مسابقات و همچنین غیراستاندارد بودن سالن محل تمرین این تیم است.
کد خبر: ۹۴۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 06 March 2021


مدیرعامل تیم هندبال فراز بام خائیز از استاندار خواست برای توسعه ورزش قهرمانی کارگروهی تشکیل شود تا تکرار قهرمانی ها در همه رشته ها را شاهد باشیم .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مجید پارسایی در مراسم تجلیل از بازیکنان تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : شاید روزی داشتن یک تیم لیگ برتری برای ما رویا بود اما به لطف خدا شرایط در شهرستان کهگیلویه مهیا شد و تیم هند بال فراز بام دهدشت فعالیت خود را آغاز نمود.
وی افزود: در شرایط سخت کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه تمرینات و مسابقات بدون توقف انجام شد.
مدیرعامل باشگاه فرزام بام خائیز دهدشت خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تحول خوبی را در زمینه استعداد یابی ایجاد کرد و تیم هندبال فراز بام دهدشت تنها تیم قهرمان در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و هم اکنون این باشگاه در قالب دو تیم در مسابقات کشوری حضور دارد.
پارسایی با اشاره به مشکلات متعدد این تیم تصریح کرد: با تمام مشکلات در سال گذشته توانستیم به مقام قهرمانی جوانان و سوم کشوری برسیم و انتظار داریم در این مسیر تیم فراز بام دهدشت حمایت ویژه شود.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات عدیده تیم فراز بام دهدشت نداشتن اتوبوس برای مسافرت و عزیمت به مسابقات است و همچنین غیراستاندارد بودن سالن محل تمرین تیم فراز بام دهدشت باعث رنج بازیکنان این تیم است.
پارسایی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم فراز بام دهدشت اغلب از نوجوانان و جوانان نخبه و مستعد هستند، بیان کرد: از مجموعه تیم فراز بام دهدشت یک پزشک تحویل جامعه دادیم و بیش از ۵ نفر از این تیم جز دانش آموزان نخبه و برتر هستند و اولویت ما کارهای فرهنگی است.
سخنان پارسایی در حاشیه مراسم 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار