رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز وابسته به تامین اجتماعی گفت: بار مراجعات به این بیمارستان افزایشی بوده و همچنان با کمبود پرستار، بهیار و کارگر خدمات روبه رو هستیم.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 07 March 2021

دکتر محمد آرزومند بیان کرد:تاکنون حدود ۳۰ نفر از کارکنان بیمارستان امیرالمومنین(ع) به کرونا مبتلا شده‌اند و چندی پیش یکی از ماماهای این بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) بیمارستان معین کرونا در اهواز است افزود: از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انتظار داریم که نگاه ویژه‌تری به این بیمارستان داشته باشد و سریعتر واکسن کرونا را در اختیارمان قرار داده تا بتوانیم تمام کارکنان خود را واکسینه کنیم.

آرزومند با بیان اینکه تاکنون حدود یک چهارم کارکنان بیمارستان امیرالمومنین(ع) واکسن کرونا دریافت کرده‌اند ادامه داد: انتظار داریم که در قدم اول تمام کارکنان این بیمارستان واکسینه شوند تا از سیستم درمانی خارج نشوند. اگر کارکنان بیمارستان به کرونا مبتلا شوند با مشکل جدی روبه رو خواهیم شد.

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: خوشبختانه به لحاظ تجهیزات بیمارستانی مشکلی نداریم اما همچنان با کمبود پرستار، بهیار و حتی کارگر خدمات روبه رو هستیم.

اضافه شدن چهار تخت آی سی یو در بیمارستان

وی با بیان اینکه پیش از این ۱۲ تخت آی سی یو داشتیم و اکنون به ۱۶ تخت افزایش یافته ادامه داد: آمار بستری‌ها و بیماران بدحال ما همچنان افزایشی است به گونه‌ای که مجبور شدیم چهار تخت آی‌سی‌یو به ظرفیت تخت‌های بیمارستان اضافه کنیم.

آرزومند بیان کرد: هم اکنون ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) بستری هستند و ظرفیت تخت‌های بیمارستان پر هستند.

وی گفت: ۸۶ تخت عادی در بیمارستان داریم که با توجه به بار مراجعات، هشت بیمار بیشتر از ظرفیت خود پذیرش و بستری کرده‌ایم. تمام ظرفیت بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی است و حتی بالاتر از توانمان خدمات ارایه می‌دهیم.

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه میانگین سنی بیماران بدحال بستری شده ۳۵ تا ۵۰ سال است که نسبت به هفته های قبل میانگین سن بیماری کاهش یافته است افزود: خوشبختانه به لحاظ دستگاه اکسیژن ساز مشکلی نداشته و اکسیژن مورد نیازمان را به هر طریقی تامین کردیم.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب ها: محمد آرزومند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار