رئیس کل دادگستری خوزستان:
حجت الاسلام مرادی گفت: تبعیض، فساد و تضییع حقوق مردم از دغدغه‌های بسیار مهمی هستند که مبارزه با آن‌ها از اولویت دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱ 07 March 2021

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: آن چیزی که مردم را رنج می‌دهد تبعیض، فساد و تضییع حقوق آنان است که دستگاه قضایی در زمینه اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه، مبارزه با تبعیض، فساد و تضییع حقوق مردم را در اولویت کاری خود قرار داده است.

او افزود: ایجاد آرامش، رضایت مردم و حل مشکلات آنان باید سرلوحه کار‌های مسئولین باشد و با روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعفی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی بیان داشت: استخدام نیرو‌های بومی گامی موثر برای کارآمدتر شدن مناطق صنعتی استان خواهد بود و تعداد بکارگیری و استخدام نیرو‌های جوان بومی در صنایع نفت و گاز این استان باید افزایش یابد و وزارت نفت باید استخدام نیرو‌های بومی را در اولویت قرار دهد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: با توجه به وجود میدان‌های عظیم نفتی و گازی در استان باید حق آلایندگی نفت و گاز به خوزستان پرداخت شود و این امر می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات اشتغال، محرومیت زدایی و توسعه پایدار در خوزستان را حل کند و دستگاه قضایی استان این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند.

این مقام مسئول گفت: دادگستری استان با جدیت و مستمر برای رفع موانع اقتصادی و حل مشکلات خوزستان با تدابیر لازم در جلسات مختلف ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد مبارزه با فساد اقتصادی، تصمیمات مطلوبی اتخاذ نموده و نسبت به گذشته تلاش‌ها و فعالیت‌های فراوانی در این زمینه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار