سرپرست فرمانداری شادگان با انتقاد از برخی شهروندان که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند گفت:برای برون رفت از شرایط قرمز پرخطر رعایت اصول سه‌گانه بهداشتی از سوی همه افراد ضروری است.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 08 March 2021

امید صبری‌پور  اظهار داشت: طبق بررسی به عمل آمده ۲۰ درصد از مردم شادگان هنوز نسبت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم‌توجهی می‌کنند در صورتی که تنها راه قطع زنجیره ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی افزود: مهمترین راه برای خارج شدن از وضعیت پرخطر قرمز رعایت اصول سه‌گانه بهداشتی شامل شستن دست‌ها، فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک می‌باشد.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: پروتکل‌های بهداشتی باید از سوی همه افراد جامعه رعایت شود تا آمار ابتلا و مرگ و میر در شهرستان شادگان کاهش یابد.

صبری‌پور خواستار پرهیز از عادی‌انگاری شرایط از سوی مردم شادگان شد و افزود: مردم با پرهیز از عادی‌انگاری شرایط همچنان مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند ضمن اینکه برپایی هر گونه مراسم، تجمع، دورهمی، مجلس عروسی و ترحیم در این شهرستان ممنوع می باشد.

وی با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی باید به طور کامل در همه دستگاه‌های اجرایی رعایت شود گفت: تمامی مدیران دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها، بخشداران و دهیاران در این زمینه مسوولیت جدی بر عهده دارند و نشست های کاری و اداری باید در حد ضرورت و با حضور محدود افراد باشد.

۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و موارد مثبت ویروس جهش یافته انگلیسی در چند شهرستان خوزستان تایید شده است.

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار