رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به افزایش ۳۰۰ نفری داوطلبان انتخابات شورای شهر نسبت به دور قبل، گفت: چهار هزار و ۳۵۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر دراین استان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 17 March 2021

رضا نجاتی اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهرها در خوزستان ساعت ۱۲ دیشب (سه شنبه شب) به اتمام رسیده و نامنویسی چهار هزار و ۳۵۷ نفر نهایی شده که از این تعداد ۴۱۱ نفر زن هستند.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به امکان ثبت نام غیرحضوری در انتخابات این دوره شورای شهر، افزود: یک هزار و ۸۵۳ نفر از داوطلبان به صورت حضوری، یک هزار و ۳۰۴ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۶۰۳ نفر به صورت رایانه‌ای و ۵۹۶ نفر طریق تلفن همراه در این دوره از انتخابات نامنویسی کردند.

وی اضافه کرد: تعداد ثبت نام کنندگان دوره ششم انتخابات شورای شهر در خوزستان، ۳۰۰ نفر نسبت به تعداد ثبت نام کنندگان دوره دوم این انتخابات افزایش یافته است.

نجاتی با بیان اینکه انتخابات ششمین دوره شورای شهر در ۸۸ شهر خوزستان برگزار می‌شود ادامه داد: در این انتخابات ۷۷۶ نفر از داوطلبان به شورای شهر راه می‌یابند.

وی همچنین گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان همزمان با ثبت نام آغاز شده و بعد بررسی هیات‌های نظارت و اجرایی، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ابلاغ نهایی انجام می‌شود.

براساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ۲ تا ۲۶ اسفند همزمان با سراسر کشور در خوزستان انجام شد و ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی ۱۶ فروردین آغاز می‌شود.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شده بود.

۱۶ هزار و ۹۱۳ نفر در خوزستان برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در خوزستان داوطلب شده بودند، که چهار هزار و ۵۵ نفر برای انتخابات شورای شهر و ۱۲ هزار و ۸۵۸ نفر نیز برای شورای روستاها ثبت نام کرده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار