رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: میزان مراجعات به مراکز بهداشتی افزایشی است که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره روند بیماری سیر نزولی داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 28 March 2021

امراله مردانی  اظهار داشت: در هقته پایانی سال گذشته روند بیماری کاهشی بود و این امر تا روز سوم فروردین ادامه داشت ولی در سه روز اخیر روند بیماری افزایشی و تعداد مراجعات بالا رفته است.

وی افزود: ما نگران آن هستیم که نتیجه دید و بازدید و سفرها اینگونه نباشد که وارد موج جدید بیماری شویم لذا از مردم خواهش می کنیم از دید و بازدید خوددادی کرده و به سفر نروند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان اینکه کادر درمان با گذشت ۱۴ ماه خسته هستند گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن باعث می شود که پرسنل حوزه سلامت تا حدودی از زیر فشار خارج شوند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود پنج هزار تست در منطقه شرق اهواز انجام می شود افزود: از ابتدای نمونه گیری تاکنون حدود ۳۰ هزار تست در فرودگاه انجام شده که بیش از ۱۲۰ مورد مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

مردانی عنوان کرد: کادر بهداشت و درمان تمام سعی و تلاش خود را برای سلامتی بیماران انجام می دهد اگرچه در این راه به همراهی و همکاری مردم نیاز داریم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان قرمز و هفت شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار