فرماندار باغملک گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز طبیعت، مسیر منتهی به مناطق گردشگری این شهرستان بسته شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 02 April 2021

فرماندار باغملک گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز طبیعت، مسیر منتهی به مناطق گردشگری این شهرستان بسته شد.

محمد نجاتی پور  اظهار داشت: همه ساله با نزدیک شدن به روز طبیعت روستاهای گردشگری باغملک مانند مال آقا و رباط علیا با هجوم گردشگرانی مواجه می‌شوند که قصد دارند روز سیزدهم فروردین را در دامان طبیعت سپری کنند.

وی افزود: متاسفانه امسال بر خلاف سالیان گذشته به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر شهرستان و استان، از پذیرفتن گردشگران در این مناطق معذوریم و از محضر این هموطنان عذرخواهی می‌کنیم چون سلامت مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

فرماندار باغملک تردد خودروها به مناطق گردشگری در سطح شهرستان را ممنوع اعلام کرد و افزود: اعضای ستاد مقابله با کرونا در وضعیت آماده باشن به سر می‌برند و در راستای اعمال محدودیت های اعلام شده انجام وظیفه می‌کنند.

وی از مسدود شدن محور صیدون به امامزاده عبدالله، راه روستایی ایذه به قلعه تل در مقطع ناشلیل به تنگ کرد، پوتو در بخش میداود، ورودی دهستان منگشت در مقطع دانشگاه آزاد، ورودی تمبی و مال اقا در مقطع میدان بختیاری قلعه تل و ایجاد محدودیت سختگیرانه در ورودی مرکز شهرستان در مقطع پل چم کوره و منجنیق خبر داد و تصریح کرد: از تمامی شهروندان درخواست می‌کنیم از هرگونه برگزاری مراسم ، دورهمی و خروج از منزل خودداری فرمایند و برای تامین سلامت عمومی خود و عزیزانشان و همکاری با ستاد کرونای شهرستان ، بیش از پیش پروتکل ها و ضوابط بهداشتی را رعایت کنند.

رییس ستاد کرونای شهرستان باغملک اظهار داشت: تعدادی از خودروها از قبل در مناطق گردشگری حضور پیدا کرده‌اند که باید هر چه سریعتر این مناطق را ترک کنند در غیر این صورت امروز اکیپ‌های گشت سیار برای اعمال جریمه یک میلیون تومانی به این مناطق اعزام خواهدشد.

وی جریمه شکستن ممنوعیت تردد را مبلغ یک میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این جریمه بدون اغماض و توسط گشت‌های متعدد پلیس راهنمایی و پلیس راه در روز سیزدهم فروردین در سراسر شهرستان بویژه مناطق گردشگری امام زاده عبدالله ، مال اقا، تنگ کرد، ابوالعباس ، رباط، پوتو و... اعمال خواهد شد.

باغملک در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار