انتخابات ریاست جمهوری ١۴۰۰ در حالی در پیش است که ملت بزرگ ایران طی چهل سال گذشته تجارب ارزنده ای در ذهن خود به غنیمت دارد.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 02 April 2021

نویسنده: حیدر حجتی نیا

انتخابات ریاست جمهوری ١۴۰۰ در حالی در پیش است که ملت بزرگ ایران طی چهل سال گذشته تجارب ارزنده ای در ذهن خود به غنیمت دارد.

حواشی انتخابات پیش رو و گمانه زنی های حول انتخاب گزینه های کاندیداتوری، عمیق تر از گذشته اذهان جامعه را به سیبل خود تبدیل کرده.
به این موازات ملت و سیاسیون به طور برجسته دو نگرش انتخاباتی کاملا متفاوت را پیش رو می بینند.
انتخاب سلیقه محور! یا انتخاب شایسته محور!

رویکرد ملی پای صندوق ١۴۰۰ :

دولت های قبل با شعارها و نگرش های متفاوت کار خود را آغاز و به پایان رساندند و طی حدود چهل سال در حوزه های مختلف شاهد عملکرد هایی هشت ساله بوده ایم.

کشورمان تا به امروز تجارب هشت ساله ی لازم را در حوزه های مختلف نظیر سازندگی، گفتگو، عمرانی و حقوقی کسب کرده، و آنچه اینک در اولویت نیازها و خواسته های ملت مشاهده می شود تکرار آن رویکردهای قبل نیست.

اینک که ملت عزیزمان در تنگنای سخت اقتصاد و معیشت قرار گرفته است، از عوامل اصلی این دشواریها را می توان فقدان رویکرد اقتصادی علمی طی چهل سال گذشته در مدیریت کلان کشور بشمار آورد.

به این موازات هر چه به انتخابات ١۴۰۰ نزدیکتر می شویم شخصیت هایی که عزم به حضور در این کارزار را دارند نیز نمایان تر می شوند، و در این میان مهمترین ضلع انتخابات دقت نظر ملت در شناسایی گزینه ای متخصص و منطبق است.

لذا پای صندوق ١۴۰۰ به یک اتحاد ملی برای یک انتخاب صحیح نیازمندیم تا آغازی شایسته سالارانه، عقلانی و علمی باشد به سوی رفع دشواریها.

وقتی در میان گزینه های نام آشنا جستجو می کنیم، دکتر محسن رضایی که با گذراندن مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد، سپس دکتری این رشته را اخذ کرده و سالیان متمادی در موضوع اقتصاد ایران مطالعه و برنامه دارد، تنها شخصیت منطبق با نیازمندی ملت و کشور دیده می شود.

دکتر محسن رضایی که نویسنده کتاب ایران آینده در افق چشم اندازه است تنها شخصیتی اند که در رقابت های انتخاباتی گذشته با برنامه های اقتصادی پای به میز مناظرها می گذاشت.
و آنچه امروز به وضوح خودنمایی می کند، اتفاق نظر و اولویت ملت در رفع دشواری های معیشتی است.

نقطه ی مشترکی که می تواند زمزمه کننده و عامل شکل گیری شوق اقتصادی پای صندوق ١۴۰۰ باشد.

اما در این اوضاع و احوال که کشور تشنه ی علم و رشد اقتصاد است آیا کسی هم هست که به سلیقه محوری ارجحیت داده! و بر خلاف موج های دانش، تجربه و دغدغه ای ملی حرکت کند!


#انتخاب مردم محور
#کشورتشنهمدیریاقتصادداناست.
#کشوربهدکترمحسنرضایینیازدارد.
#شوق اقتصادی پای صندوق ١۴۰۰
#اتحاد ملی
#اتحاد اقتصادی

برچسب ها: حیدر حجتی نیا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار