با رفع منع تردد جاده ای خودروهای سنگین حامل بار ترافیکی از سوی پلیس راهور
با رفع منع تردد جاده ای خودروهای کشنده سنگین حامل بار ترافیکی که هر ساله به مناسبت تعطیلات سال نو از سوی پلیس راهور اعمال می شود، جابجایی دستگاه های حفاری در سطح جاده ها و راه های مواصلاتی کشور از سر گرفته شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 04 April 2021

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مدیر خدمات شرکت روز یکشنبه (15 فروردین ماه) در این باره گفت: همه ساله با توجه به افزایش مسافرت های نوروزی با وسایط نقلیه شخصی، پلیس راهور به لحاظ کاهش ترافیک جاده ای و پیشگیری از حوادث و سوانح، تردد خودروهای سنگین و تریلرها را محدود می کند که این محدودیت از 27 اسفند 99 تا 14 فروردین ماه 1400 اعمال و صدور مجوزهای لازم در این زمینه شروع شد.
حمید باران گر با این توضیح که جابجایی دستگاه های حفاری کاری تخصصی است که شامل نقل و انتقال دکل و متعلقات آن از یک منطقه عملیاتی به منطقه دیگر با حضور گروه های جابجایی می شود، افزود: به روال معمول با توجه به حجم و وزن تجهیزات این جابجایی ها بوسیله دست کم 120 دستگاه خود روهای کشنده سنگین و فوق سنگین صورت می پذیرد.

وی با اشاره به همکاری و همیاری نزدیک این شرکت با پلیس راهور و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی مربوط به محموله های ترافیکی، اظهار کرد: با رفع محدودیت های جاده ای، با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده از امروز در عملیات جابجایی 17 دستگاه حفاری در سطح محورهای مناطق عملیاتی نفتخیز خشکی و استان های مختلف کلید خورد.
باران گر به تلاش های شبانه روزی و موثر کارکنان بخش های مختلف اداره کل ترابری شرکت اشاره داشت و گفت: پشتیبانی دستگاه های حفاری از وظایف اداره کل ترابری شرکت است که زیر مجموعه مدیریت خدمات شرکت می باشد و نقش مهم و تاثيرگذار در شتاب بخشیدن به عمليات حفاري چاه های نفت و گاز ایفا می کند و براین اساس سال گذشته 125 دستگاه حفاری از يك منطقه عملیاتی جابجا و در منطقه اي ديگر برپا و راه اندازی گردید.

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: تخصص جابجايي دستگاه هاي حفاري يك كار ويژه و منحصر بفرد تلقی می شود زیرا متخصصان اين امر، تجهیزات، ماشین آلات، موتورآلات و سیستم های دستگاه حفاري را كه مشابه يك كارخانه است از هم جداسازی، بارگيري، حمل، برپا ،راه اندازي و آماده عمليات مي نمايند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار