معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اکنون ۹ بیمارستان اهواز همچنان به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند و هیچ کدام از رده خدمات رسانی خارج نشده اند.
کد خبر: ۹۵۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 04 April 2021

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اکنون ۹ بیمارستان اهواز همچنان به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند و هیچ کدام از رده خدمات رسانی خارج نشده اند.

دکتر فرهاد سلطانی اظهار داشت: در ۲ هفته اخیر وضعیت بستری ها بهتر شده ولی همچنان بار مراجعه به مراکز درمانی بالا و قرمز است بنابراین همان توصیه های قبلی یعنی فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و پرهیز از تجمعات خانوادگی و تردد درون شهری را باید رعایت کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از تعداد بیمارستان های درگیر بستری بیماران کرونا در استان کاسته شده است گفت: خیر، در حال حاضر همان بیمارستان های عنوان شده، به بیماران کرونایی خدمت رسانی کرده و عقب نشینی نکردند اما شدت فشار به مراکز درمانی کمتر شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، گلستان، سینا، شهید منفرد نیاکی، علامه کرمی، فاطمه الزهرا(س) و ابوذر اهواز در حال پذیرش بیماران کرونایی هستند گفت: همچنین تمام بخش‌های بیمارستان های امیرالمومنین(ع) و رازی اهواز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل تجهیزاتی و کمبود تخت نداریم گفت: همچنین وزارت بهداشت به لحاظ تامین دستگاه اکسیژن ساز حمایت خوبی از استان انجام داده است.

سلطانی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، باعث کاهش بار مراجعات به بیمارستان‌ها می شود گفت: قطعا با همکاری مردم می توانیم پیک سوم بیماری را کنترل کنیم. اگر مردم از حضور در تجمعات و دورهمی ها و ترددهای درون و برون شهری خودداری کنند، زنجیره انتقال بیماری قطع خواهد شد.

در حال حاضر پنج شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان نارنجی هستند.

هشت شهر اهواز، دزفول، شادگان، آبادان، هویزه، شوشتر، ماهشهر و کارون در تاریخ ۲۴ بهمن ماه سال گذشته به حالت قرمز درآمدند و بعد از ۵۰ روز از این وضعیت خارج شدند.

ورود و خروج به شهرستان های قرمز و تردد خودرویی از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار