بعضی وقتها انسان قدردان نعمت هایی که نمی بیند انها را نیست و زمانی انگشت حسرت می گزد که به یک مرتبه و در یک برهه ای به آنها نیاز مبرم پیدا می کند و بعد می بیند که ای داد بیداد چه نعمتی وجود داشته و قدرش را ندانستم مثل سلامتی، مثل امنیت.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵ 05 April 2021

میثم حلالی نصب:
بعضی وقتها انسان قدردان نعمت هایی که نمی بیند انها را نیست و زمانی انگشت حسرت می گزد که به یک مرتبه و در یک برهه ای به آنها نیاز مبرم پیدا می کند و بعد می بیند که ای داد بیداد چه نعمتی وجود داشته و قدرش را ندانستم مثل سلامتی، مثل امنیت.
یادداشتی که می خواهم بنویسم از کسانی است که اگر نباشند خواب بر چشمانمان حرام می شود، کسانی که وقتی فعالیت ها و کارهایشان را می بینیم و رشادت هایشان را در نقطه به نقطه و وجب به وجب ایرانمان به خود می بالیم که هستند کسانی که از تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند، آن هم به صورت گمنام.
وقتی می بینیم در آسمان، در دریا، در هر جای تمامیت این کشور، دشمنان قصد تجاوز به ایران را دارند و سربازان گمنام امام زمان جسورانه و بی باک وارد ماجرا می شوند و سینه خود را همچون سپری برای دفاع از ایران مقابله خنجر دشمن قرار می دهند، بی شک نمی شود آنها را و رشادت هایشان را نادید گرفت.
سریال گاندو اتفاقاتی را از وجود سربازان گمنام در کشور برایمان به نمایش می گذارد که تازه متوجه می شویم اگر نبودند چه اتفاقاتی برای کشورمان می افتاد.
به قول یکی از دوستان سربازان گمنام حکم امام علی را برای یتیمان کوفه دارد، وقتی نبود متوجه شدند، علی است که غذای شب آنها را تامین می کند، همانند سربازان گمنام که وقتی ما در خوابیم، انها بر شرایط تسلط دارند و اجازه به یغما بردن دارایی هایمان را نمی دهند، اجازه ترورهای ناجوانمردانه و پیاده کردن نقشه های شوم دشمن را نمی دهند.
از این رو مدافعان حریم امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدتهای خاموش خود ۲ مساله اصلی دفاع از اسلام و نظام اسلامی را در راس فعالیتهای خود دارند و در این برهه از زمان که جمهوری اسلامی در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار دارد، همه سرویس‌های جاسوسی معاند دنیا، در برابر هوشیاری، آگاهی و بصیرت مدافعان نظام جمهوری اسلامی راه به جایی نبرده‌اند، این در حالی است که نیروهای امنیتی در دیگر کشورها به دنبال منافع مادی هستند ولی در ایران، این نیروها با برخورداری از خصایص ارزنده‌ای همانند اخلاص در صدد جلب رضایت خدا، امام عصر(عج) و نایب برحق ایشان هستند و به همین دلیل معنویت وجه بارز ویژگیهای این مدافعان بی نام و نشان در دفاع از کیان وطن است.
بی شک همین رشادت های سربازان گمنام و نقش امنیتی که از زحمات آنها حاصل می شود در پیشرفت کشور نقش موثری دارد ، اینکه ناامنی در کشورهای منطقه، ترور دانشمندان هسته‌ای و بزرگان کشور و تلاش برای اقدامات خرابکارانه اگرچه جای ناراحتی دارد ولی بخش بزرگی از این اقدامات مخرب در نطفه خفه شده و به همین دلیل نتوانسته است کوچکترین خللی در توسعه و بالندگی ایران اسلامی ایجاد کند و چه بسا به آن سرعت بخشیده است.
ما اعتقاد داریم هرجا دشمن خواسته تا به مردم ایران آسیب زند، با سد محکم دفاعی نیروهای امنیتی و نظامی مواجه شده است و این امنیت حاصل خدمات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است که در سکوت و گمنامی آسایش را برای همه مردم کشور، فارغ از نوع نگاه آنان به نظام جمهوری اسلامی، تامین می‌کند، همچنین اینکه نقش بازدارنده تلاش و دفاع نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در برابر تجاوز و زیاده‌خواهی دشمنان و اقتدار، هوشیاری و اشرا ف بر اوضاع باعث شده تا آسیبهای دشمن به حداقل رسیده و نتوانند ترفندهای شوم خود را علیه ملت ایران پیاده کنند.
باید به یاد داشته باشیم این مدافعان گمنام در بخش های مختلف، در حفظ و حراست از مسائل کلان امنیتی، تامین امنیت مرزها و ساماندهی امور برون مرزی توانسته اند به خوبی عمل کرده وآسایش و رفاه داخلی را فراهم کنند و امروز بسیاری از پیشرفت های کشور که در سایه ی امنیت حاصل می شود مرهون تلاش های بدون وقفه و شبانه روزی این عزیزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار