رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: میانگین روزانه فوتی های کرونایی این مرکز در حال حاضر بین ۲ تا ۳ نفر است در حالی که این تعداد در روزهای قبل کمتر از ۲ نفر بود.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ 05 April 2021

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: میانگین روزانه فوتی های کرونایی این مرکز در حال حاضر بین ۲ تا ۳ نفر است در حالی که این تعداد در روزهای قبل کمتر از ۲ نفر بود.

دکتر محمد آرزومند اظهار داشت: اعلام وضعیت نارنجی اهواز برای ما غیر منتظره بود زیرا میزان بستری های ما کاهش پیدا نکرده و همان روال سابق است و از دید ما وضعیت اهواز همچنان قرمز است.

وی عنوان کرد: از روز گذشته میزان ورودی های ما برای درخواست سی تی و مراجعان سرپایی بالاتر رفته است همچنین با توجه به تکمیل ظرفیت تخت ها، بیماران را به مراکز دیگر ارجاع می دهیم.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز با اشاره به اینکه ورودی ما به درمانگاه تغییری نکرده بلکه از روز ۱۵ فروردین یک مقدار جزیی بیشتر شده است گفت: آمار بستری ها در بیمارستان کم نشده و همچنان مشغول خدمات دهی به بیماران هستیم.

ظرفیت تخت های عادی و آی سی یو بیمارستان تکمیل است

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) بستری هستند و ظرفیت تخت‌های بیمارستان پر شده افزود: از این تعداد ۱۶ بیمار در بخش آی سی یو بستری بوده و مابقی در بخش های عادی و اورژانس بیمارستان هستند.

آرزومند گفت: از اواخر بهمن ماه سال گذشته تاکنون ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است و به محض ترخیص بیماران افراد دیگر جایگزین می شوند که با توجه به بار مراجعان، بیشتر از ظرفیت خود بیمارستان پذیرش و بستری کرده‌ایم و تمام ظرفیت بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی است و حتی بالاتر از توانمان خدمات ارایه می‌دهیم.

وی ادامه داد: برخی از بیماران که در اورژانس بستری هستند نیاز به آی سی یو دارند اما چون ظرفیت تخت های این بخش تکمیل است در بخش های دیگر به آنها خدمت رسانی می کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون بیماران مشکوک ما در اورژانس بستری هستند و به محض خالی شدن تخت های آی سی یو، آنها را در این بخش بستری می کنیم.

۹۰درصد پرسنل این مرکز واکسینه شدند

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز بیان کرد: روزانه حدود ۲۰۰ تست در مرکز نمونه گیری بیمارستان انجام می شود که این موضوع به شناسایی بیماران کمک بیشتری می کند.

وی عنوان کرد: حدود ۹۰ درصد پرسنل بیمارستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و امیدواریم مابقی در مرحله بعد واکسینه شوندهر چند تعدادی از پرسنل دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند.

میزان فوتی های کرونایی نسبت به روزهای قبل بیشتر شده است

آرزومند با اشاره به اینکه میزان فوتی های کرونایی در این مرکز نسبت به روزهای قبل بیشتر شده است گفت: در روزهای اخیر افرادی که به بیمارستان مراجعه می کنند وضعیت بدتری دارند و از بدو ورود بدحال هستند که منجر به فوت آنها می شود.

وی عنوان کرد: روز گذشته چهار فوتی کرونایی داشتیم و ۲ روز قبل سه مورد و امروز یک فوتی داشتیم لذا مردم باید این موضوع را جدی بگیرند.

در حال حاضر پنج شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار