مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: این باشگاه با تمام توان از سرمربی خود حمایت خواهد کرد و با استعفای پورموسوی مخالف است.
کد خبر: ۹۵۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ 06 April 2021

علی عیسی‌زاده  اظهار داشت:پورموسوی به دلیل مشکلات مالی از سرمربیگری این تیم استعفا داد ولی باشگاه با این استعفا موافقت نکرد و وی در تمرین امروز تیم حضور خواهد یافت.

وی افزود: تیم در برهه زمانی حساسی قرار دارد و هرگونه تغییر و تحول در کادر فنی به ضرر تیم خواهد بود و باشگاه با تمام توان از سرمربی تیم حمایت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: پورموسوی و اعضای کادر فنی و حتی بازیکنان تیم امسال با کمترین هزینه حاضر به عقد قرارداد شدند و در نیم فصل اول فراتر از انتظار ظاهر شدند.

عیسی‌زاده بیان کرد: اگر مشکلات مالی تیم در ابتدای فصل رفع می‌شد و ما زمان را در بستن تیم از دست نمی‌دادیم نتایج بهتری کسب می‌کردیم همچنین اگر به واسطه اشتباه داوری ۱۰ امتیاز را از دست نمی‌دادیم اکنون در صدر جدول قرار داشتیم.

وی با اشاره به پرداخت ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم در فصل جاری افزود: در این فصل با مشکلات مالی مواجه شدیم و هشت ماه پیش ۳۰ درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کردیم و بعد از آن در پرداخت حقوق آنها عاجز ماندیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم اکنون نیاز به حمایت همه جانبه دارد زیرا هنوز امید به کسب سهمیه آسیا داریم و امیدواریم این حمایت از سوی مسوولان و تماشاگران خونگرم آبادانی صورت گیرد.

عیسی‌زاده اظهار داشت:با دست کاملا خالی به مصاف حریفان خود رفتیم و به دلیل مشکلات مالی در نیم فصل دوم موفق به تقویت آنچنانی تیم نشدیم ولی با این حال هنوز امید زیادی داریم.

سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دوشنبه با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار