مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز در دیدار با شهردار اهواز:
ابراهیم نوشادی شهردار منتخب با محمدی مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 07 April 2021

ابراهیم نوشادی شهردار منتخب با محمدی مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب دیدار و گفتگو کرد.
این دیدار که در محل سالن جلسات شهرداری اهواز و با حضور جمعی از مدیران شهرداری صورت گرفت در راستای هم افزایی میان دستگاهها و صنایع به منظور رفع مشکلات و چالش های شهر اهواز انجام شد.
ابراهیم نوشادی در این جلسه با اشاره به چالش های مبتلا به شهر گفت: اگر تمامی ارگانها و صنایع به کمک شهرداری بیایند می توانیم علاوه بر حل بسیاری از مشکلات شهر مانع افزایش آنها شویم مانند آنچه هم اکنون در خصوص سایت صفیره در حال انجام است و شرکتهای نفت، فولاد اکسین، فولاد وارد کار کار شدند و یا معضل سگهای بلاصاحب که شرکتهای توسعه نیشکر و نفت ورود کردند و در حال کمک به شهرداری جهت رفع این معضلات هستند.

وی عنوان کرد: ما بنا داریم چالشها را براساس اولویتها و درخواستهای مردمی حل و فصل کنیم تا منجر به جلب رضایت مردم شود چنانکه هم اکنون بیشترین موارد درخواستی شهروندان لکه گیری معابر، ساماندهی سگهای بلاصاحب، نظافت شهر و برقراری نظم در شهر و جلوگیری از تجاوز به حریم های عمومی در شهر از سوی متخلفان است.

نوشادی افزود: ما در کنار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و هر ارگانی که برای رفع مشکلات شهر دست یاری به شهرداری دهد، هستیم و امیدواریم با تشریک مساعی قدمهای بزرگی برای شهر برداریم.

شهردار منتخب در پایان پیشنهاد داد: پروژه های محله ای مانند پارک و زمین ورزشی بعنوان مسئولیتهای اجتماعی که بر عهده شرکت ها و صنایع است از سوی شرکت ملی مناطق نفتخیز به شهر اهدا شود که مورد اقبال قرار گفت.

محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این نشست گفت: توان مجموعه نفت در کنار شهرداری اهواز برای خدمت به مردم ظرفیت بسیار خوبی است که می تواند منجر به تعریف پروژه های مشترک شهری و اجرای آنها در آینده نزدیک شود.

وی همچنین جهت دفع شیرابه های سایت صفیره پیشنهاد انجام کارهای علمی و مطالعاتی داد تا این معضل که در حال تبدیل به یک بحران در شهر است بدین ترتیب برطرف شود.

گفتنی است محمدی در پایان پیشنهاد تشکیل کارگروههای مختلف برای رفع مشکلات شهری داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار