مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از بازسازی بیش از یک هزار و ۱۲۰ قطعه صنعتی در این نیروگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 11 April 2021

خلیل محمدی اظهار کرد: تداوم و کاهش هزینه‌های تولید، از جمله نکات بسیار مهم در بهره‌وری از نیروگاه‌های تولید برق است؛ کارکرد بیشتر قطعات نیروگاهی در شرایط سخت کاری، از جمله درجه حرارت و فشار کاری بالای سیال، باعث آسیب‌دیدگی و استهلاک بالای این قطعات می‌شود.

وی افزود: با توجه به این مسائل و شرایط دشوار کاری قطعات و تجهیزات نیروگاهی، عیب ‌یابی به موقع و بازسازی این آسیب‌ها در کوتاه‌ترین زمان در امر تولید برق بسیار ضروری است تا شاهد مساله خاصی در این زمینه نباشیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با تکیه بر دانش و تجربه نیروهای متخصص و بهره‌مندی از امکانات داخلی، در سال ۹۹ توانستیم یک هزار و ۱۲۰ قطعه نیروگاهی را در کارگاه‌های مستقر در نیروگاه، بازسازی کنیم و به بهره‌برداری مجدد برسانیم.

محمدی تصریح کرد: بازسازی قطعات به منظور صرفه‌جویی ارزی و جلوگیری از هدررفت منابع مالی در نیروگاه رامین اهواز انجام شده است.

وی افزود: نیروگاه رامین اهواز با شش واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت، بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بسیاری از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص نیروهای خود طراحی می‌کند و می‌سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار