تغییر سکان مدیریتی برای توسعه فولاد جنوب و فولاد خوزستان
به دنبال انتصاب امین ابراهیمی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان این انتصاب را که حاصل عملکرد درخشان دوران مدیریت این جوان فولادی در شرکت فولاد اکسین می دانیم
کد خبر: ۹۵۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 12 April 2021

به دنبال انتصاب امین ابراهیمی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان این انتصاب را که حاصل عملکرد درخشان دوران مدیریت این جوان فولادی در شرکت فولاد اکسین می دانیم
با نگاهی به عملکرد دوساله امین ابراهیمی در فولاد اکسین خوزستان بخشی از این دستاوردها به شرح زیر است
۱- شرکت فولاد اکسین خوزستان طی سالهای تاسیس خود یعنی از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۷ در اغلب سالها زیان ده بوده است به طوریکه در انتهای سال ۱۳۹۷ بیش از -۱۶۴ میلیارد تومان زیان انباشته و با قیمت های روز ورق فولاد بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان بدهی ثبت نشده در صورت های مالی داشته است
طی دوسال گذشته و در زمان مدیریت امین ابراهیمی با قطع تولید کارمزدی و تولید ورق های فولادی مورد نیاز نفت این شرکت علاوه باز پرداخت بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی طی دو سال سود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نصیب شرکت و سهامداران خود کرده است.
۲- هفته پیش بیژن زنگنه اذعان کرد تا پیش از این حتی یک کیلوگرم ورق فولادی ترش (اسیدی) تولید نشده بود. وی با تجلیل از عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان بومی سازی ورق های فولادی خطوط لوله و نفت گوره به جاسک و مخازن این پروژه را از مهمترین بخش های این پروژه برشمرد.
۳- با اخذ موافقت فنی ساخت پروژه فولاد سازی از هیأت دولت در سال ۱۳۹۸ و آماده سازی کارگاه عملیاتی آن و برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار و سرمایه گذار پروژه عملیات طرح توسعه فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان آماده کلنگ زنی توسط وزیر کار می باشد
۴- عملکرد رفاهی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان حاکی از رضایت بالای کارکنان این شرکت می باشد . افزایش پاداش تولید عادلانه کردن نظام پرداخت وام و کمک هزینه ها و تصویب طرح تطبیق شغلی بخشی از این دستاوردها است.

قطعا با انتصاب امین ابراهیمی این موج مثبت که فولاد اکسین را در برگرفت و فقط ظرف دوسال این شرکت را از یک شرکت زیان ده به شرکتی موفق و با جایگاه ملی سوق داد می تواند پیشران رو به جلوی فولاد خوزستان باشد.
در حال حاضر در چند سال گذشته بسیاری از طرح های توسعه شرکت فولاد خوزستان متوقف مانده است با حضور امین ابراهیمی این امید شکل می گیرد در آینده ای نزدیک طرح های توسعه ای شرکت فولاد خوزستان دباره کلید بخورند و شاهد از دست رفتن جایگاه تولید فولاد در کشور و سقوط به رتبه های سوم و چهارم هستیم .
عملکرد امین ابراهیمی نشان داده دانش مدیریتی و بازرگانی و نگاه به تولیدات با ارزش افزوده بالا علاوه بر سودآوری برای شرکت های فولادی می تواند این نوید را بدهد که شاهد بازگشت دوباره فولاد اکسین به دامان فولاد خوزستان باشیم تا علاوه بر بهبود سهم خوزستان در صنعت فولاد و نفت و اجازه ندهد کلیدی ترین بخش های این صنایع از دست خوزستانیها خارج شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار