مدیرعامل آب منطقه ای گلستان:
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: آبرسانی به شهر گرگان از پروژه های مهم شهرستان بوده که طبق آخرین اطلاعات در سال جدید مبلغ ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷ 12 April 2021

 

به گزارش تابناک گلستان، سید محسن حسینی در دیدار با فرماندار گرگان اظهار کرد: آبرسانی به شهر گرگان از پروژه های مهم شهرستان بوده که طبق آخرین اطلاعات در سال جدید مبلغ ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای سد میرداماد هم که امسال کد اجرائی گرفته، مبلغ ۱۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که باید همزمان هم مطالعات فاز دوم و هم استملاک اراضی سد تا انتهای ۱۴۰۰ انجام شود.

حسینی با اینکه امسال تقریبا حدود ۳۰ درصد در استان و ۲۵ درصد در کل کشور با کاهش بارش ها رو به رو بوده ایم، اظهارکرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش ها در بهار نرمال خواهد بود اما تاکنون بارش ها پایین تر از نرمال اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: البته پیش بینی موسسه تحقیقات آب، کاهش ۳۲ درصدی بارش ها را نشان می دهد که این روند هم در وضعیت آب سطحی و هم آب زیرزمینی و هم در رفتار با آب و سدها و تبخیر موثر است.

حسینی افزود: به نظرمی رسد استان در حال فراموش کردن سیل ۹۸ است زیرا با توجه به اهمیت مسائل مهندسی رودخانه در استان و در پیشگیری از سیلاب اما سال گذشته تنها اعتبارات مهندسی رودخانه استان کمتر از هفت میلیارد تومان بود که تنها ۴۰ درصد آن اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار