استاندار خوزستان در بازدید از پروژه های برق باغملک عنوان کرد:
استاندار خوزستان به همراه برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از پروژه های برق رسانی به شهر میداوود باغملک بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ 17 April 2021

استاندار خوزستان به همراه برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از پروژه های برق رسانی به شهر میداوود باغملک بازدید به عمل آورد.

قاسم سلیمانی دشتکی با تقدیر از تلاشهای مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: وضعیت برق استان باید به گونه ای مدیریت و برنامه‌ریزی شود که تابستان ۱۴۰۰ مردم با مشکل برق مواجه نشوند.

سلیمانی دشتکی اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان را رضایت بخش اعلام کرد و گفت: این شرکت نسبت به تعهدات و برنامه‌های خود به خوبی عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز در این بازدید عنوان کرد: پروژه احداث رینگ بین میداوود به صیدون به طول ۵ و نیم کیلومتر تا قبل از شروع پیک تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر علی خدری افزود: با احداث شبکه فشار متوسط از روستای محمد آباد میداوود به روستای سرحانی به طول بیش از ۵ و نیم کیلومتر، برق بخشی از روستاهای صیدون ( از جمله سرحانی، میان بیشه و طلاور) از ایستگاه برق جدید میداوود تامین برق می شوند.

خدری با اشاره به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی استان خوزستان و بالا بودن مصرف برق در برخی فصول، گفت: گرمای طاقت‌فرسا در فصل تابستان، افزایش اوج مصرف و اختلاف پیک بار ۴ برابری نسبت به زمستان را موجب می شود که تلاش می کنیم این اقدامات با نهایت دقت و برنامه ریزی به انجام برسد.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در سال ۹۹ تعداد ۵۸۶ پروژه را آغاز کرد که برقدار کردن ۴۲ روستا از جمله این پروژه های مهم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار