یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود سازمان بازرسی و رسیدگی قانونی و برخورد با سوءاستفاده کنندگان از سهمیه واکسن پاکبانان دراین شهر شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 19 April 2021

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود سازمان بازرسی و رسیدگی قانونی و برخورد با سوءاستفاده کنندگان از سهمیه واکسن پاکبانان دراین شهر شد.

سید مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یکشنبه در نامه‌ای خطاب به آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با عوامل سوء استفاده از سهمیه واکسن کرونا پاکبانان آبادانی شد.

در این نامه خطاب به ریاست قوه قضاییه آمده است : با در نظر گرفتن ملاحظات ذیل، از حضرتعالی خواستارم که در صورت صلاحدید دستور ورود فوری و قاطع سازمان بازرسی کل کشور به موضوع استفاده نابحق و غیرعادلانه برخی از مسوولان آبادان از سهمیه واکسن مخصوص پاکبانان که بازتاب منفی و ضدفرهنگی در فضای مجازی، رسانه‌ای و حقیقی کشور داشته است را صادر فرمایید.

این نامه می افزاید: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبتنی بر منظومه فکری دورهبر انقلاب عزیزمان و فرهنگ انقلابی، مسوولان ، خادمان ملت بوده و اقشار مستضعف ولی نعمتان این انقلاب هستند.مسوولان باید با رفتار و گفتار خود درمسیر تحکیم و ترویج فرهنگ انقلابی و ایثار و شهادت گام بردارند و قطعاً این طیف تأثیرگذاری مستقیم و حتی مولدی بر فرهنگ عمومی دارند و ملت آنها را نمایندگان دولت به معنای خاص و عام می دانند.

در ادامه این نامه آمده است: قانون‌پذیری و قانون گریزی یکی از دوگانه‌های رفتاری مسوولان است که در دلدادگی و یا وادادگی افکار و اذهان مردم نقش بسیار مستقیم و الگوبخشی دارد.

همچنین جامعه پاکبانان در سراسر کشور و به‌ویژه شهرستان آبادان، همیشه و در هر شرایطی در حال خدمت و سرو سامان دادن به وضعیت ظاهری و بهداشتی شهرها بوده و از اقشار مستضعف و قطعاً ولی نعمت جامعه و مسوولان هستند.

این نامه می افزاید : اقدام غیرقانونی، غیر اخلاقی و ضد فرهنگی برخی از مسوولان در شهرستان آبادان قطعاً نباید به حساب فرهنگ غنی و انقلابی مردم شهیدپرور و سایر مسوولان آبادان گذاشته شود. این مسوولان خاطی با این اقدام به تضییع حقوق پاکبانان عزیز و همچنین لکه‌دار کردن فرهنگ و عزت مردم شریف آبادان پرداخته اند که در جای خود رسیدگی ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده مردم آبادان در مجلس دراین نامه ضمن تاکید بر لزوم پیگیری قانونی اقدامات این مسوولان و مدیران خاطی، خواستار اختصاص سهمیه بیشتر به همه پاکبانان کشور به ویژه پاکبانان آبادان و تزریق به موقع واکسن شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار