فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از برگزاری مراسم شب های احیا به مدت ۲ ساعت در سراسر شهرستانهای استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 27 April 2021

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از برگزاری مراسم شب های احیا به مدت ۲ ساعت در سراسر شهرستانهای استان خبر داد.

ولی اله حیاتی سه شنبه در نشست قرارگاه نظارتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان دراستانداری اظهار داشت: مراسم شب‌های احیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز و با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

در شب‌های احیا محدودیت های ترافیکی اعمال نمی شود

وی افزود: در شب‌های احیا محدودیت‌های کنترل درون شهری و جریمه های ترافیکی اعمال نمی شود لذا مومنین از این بابت نگرانی نداشته باشند.

برگزاری نماز عید فطر در فضای باز

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: همچنین نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای باز انجام خواهد شد ضمن اینکه کمیته ای برای نظارت بر اجرای پروتکل ها در این مراسم عبادی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از ورود و انتشار ویروس نوع هندی، تمام واحدهای آزمایشگاهی ما در بنادر استان مستقر می شوند همچنین لازم است مکان هایی توسط سازمان بنادر استان برای قرنطینه بیماران در بنادر آماده شود.

خدمه کشتی های خارجی حق خروج از کشتی را ندارند

حیاتی گفت: تمام خدمه کشتی های خارجی حق خروج از کشتی را ندارند همچنین کار ترخیص کالا تحت رعایت شدیدترین پروتکل های بهداشتی در بنادر انجام می شود . سعی می کنیم تمام مخاطرات ناشی از ویروس هندی در استان را کنترل کنیم.

در حال حاضر ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و هشت شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب ها: ولی اله حیاتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار