تابناک-کاربران توئیتری امروز با استفاده از هشتک های #آقا_محسن و #دیده_بان_انقلاب از محسن رضایی دبیر مجمع مصلحت نظام برای شرکت انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 28 April 2021

به گزارش تابناک: شاید کمتر کسی سردار محسن رضایی فرمانده کل سپاه در دوران جنگ را نشناسد او فرماندهی بود که توانست دلاورمردانه با نیروهایی که آنچنان سابقه ی رزم نداشتند جنگ تحمیلی را بدون اینکه ذره ای از خاک وطن به دست دشمن بیفتد به پایان برساند رشادت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش قهرمان هیچ گاه از یاد ها نخواهد رفت.

آقا محسن اما بعد از اینکه خیالش از حوزه های رزمی و دفاعی کشور آسوده گشت شجره طیبه سپاه را به دست دیگر همرزمانش سپرد و وارد عرصه تحصیل و سیاست شد او ابتدا تحصیل خود را که به دلیل انقلاب و جنگ نیمه کاره رها کرده بود از سر گرفت و آن را تا اخذ دکتری در رشته اقتصاد ادامه داد؛ البته ناگفته نماند که دکتر رضایی در همان سالی که از فرماندهی 16 ساله سپاه پاسداران استعفا داد با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

حال کاربران ایرانی توئیتر با ترند کردن هشتک های #آقا_محسن و #دیده_بان_انقلاب خواهان حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 می باشند تا شاید سردار اقتصاددان کشور بتواند به این نافرجامی اقتصادی در کشور پایان دهد و دولتی را تشکیل دهد که موجب کرامت بخشی به مردم باشد.

بخشی از توئیت های منتشر شده در توئیتر به شرح زیر است:


شیوا سلحشور نقل و قولی از سردار رشید را توئیت کرده و نوشت:
در آینده در نیروهای مسلح، کارها و اقدامات آقا محسن رضایی به عنوان یک سبک و مکتب دفاعی خواهد ماند و فرماندهان آینده با غرور باید کارها را "محسن وار" انجام دهند.

یکی دیگر از کاربران توئیتر نوشت:
پیش‌بینی درست در مورد جنگ اقتصادی باعث شد، فرمانده سپاه از این نهاد مقدس خارج شده وبه فراگیری علم اقتصاد در بالاترین سطوح وکار بر روی برنامه‌ها و ایده های اقتصادی روبياورد.ایشان بارها وخیم شدن روزافزون اوضاع اقتصادی رابه مسئولین هشدار دادن.

نازنین رحیمی نیز با انتشار عکسی از دکتر رضایی بیان کرد: کافیست الگویی را که #آقا_محسن در اقتدارسازی کشور بنیانگذاری کرد ، به خدمت صنعت و اقتصاد کشور درآید آنجاست که معضل اقتصاد به جای نقطه ضعف مانند مسئله اقتدار تبدیل به نقطه قوت ما خواهد شد.


امین محمدی نوشت: محسن رضایی با علم به گرفتار شدن ایران در مشکلات اقتصادی،تحصیلات خود را معطوف به این حوزه کرد.بقیه سیاسیون کشور هم مشغول ایجاد شرکت های زنجیره ای و فرستادن آقازاده هایشان به خارج کردند.تفاوت یک سرباز وطن پرست با مستاجرین بی تفاوت اینجا مشخص می شود.


ستاره افشار نیز اینگونه از دکتر رضایی دعوت کرد:
گفتمان امروز #آقا_محسن برای تبدیل شدن به قدرت اقتصادی منطقه و ایده ایران اقتصادی بزرگ ، ما را به یاد روزهایی می اندازد که جزء پنج قدرت موشکی جهان و قدرت اول موشکی منطقه بودن یک رویای دست نیافتنی بود‌.
ما می توانیم ایران بزرگ اقتصادی شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار