ششمین جشنواره استانی شعر خلیج فارس اردیبهشت ۱۴۰۰ در شهرستان هندیجان فعالیت خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ 08 May 2021

این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به منظور بسترسازی برای خلق آثار بدیع و ماندگار در زمینه مسایل ملی، پاسداشت خون شهدای خلیج فارس و بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در گستره استانی در شهرستان هندیجان برگزار می‌شود.

این جشنواره با محوریت خلیج فارس و با هدف تلاش در جهت شناخت هر چه بهتر آثار ماندگار و شناسایی شاعران به منظور رشد و اعتلای خلاقیت و آفرینش‌های ادبی به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، با توجه به همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به ویژه استان خوزستان، شاعران می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۶۲۳۲۹۴۲۰ ارسال کنند.

شاعران می‌توانند آثار خود را در بخش کلاسیک و آزاد حداکثر تا سه اثر به دبیرخانه این جشنواره از طریق شماره تماس یاد شده ارسال کنند.

آثار ارسالی ضمن این‌که نباید در هیچ همایش و جشنواره‌ای ارائه شده باشند باید به همراه مشخصات دقیق فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به آدرس دبیرخانه هندیجان، خیابان امام حسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان و یا شماره ۰۹۳۶۲۳۲۹۴۲۰ ارسال شوند.

مهلت ارسال اثر به دبیرخانه کنگره شعر خلیج فارس تا ۲۵ اردیبهشت و زمان برگزاری این جشنواره ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ است.

از شاعران برگزیده برای شعرخوانی در مراسم اختتامیه از طریق صفحه اینستاگرامی ‌که متعاقبا به برگزیدگان اعلام می‌شود دعوت و در آیین پایانی جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از آنان قدردانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار